12 idei de DIY

    Intotdeauna  m-au  fascinat  proiectele  de DIY (do it  yourself) pentru  ca   pare  surprinzator  sa  duci  la  bun  sfarsit  un lucru ce  in  mod  normal  este  facut  de altii, care sunt  specializati pe  segmentul  acesta (bijuterii, haine, decoratiuni,accesorii,coafuri). Ca  intotdeauna  ,inceputul ti  se pare  greu  dar in  final , toata  munca  lasa loc multumurii  si  mandriei de  sine. Experienta  mea in cadrul  DIY  nu  este  prea  bogata ....eu  sunt putin  lenesa  de  fel  ,insa  atunci  cand imi  vine  cheful  sa-mi  incerc  indemanarea  caut  ceva  pe  internet  care  sa nu  fie  nici  dificil  si  sa nu  includa  chestii  pe  care  nu  le  gasesc  in  orasul  meu.Asta  imi  restrange oarecum  si  optiunile.In  continuare voi  posta  12 proiecte  DIY usoare si  interesante.Spor  la  lucru!

                                       

sursa :blog.hijup.com


Pe  acesta  vreau  neaparat  sa-l incerc


sursa: fashiondivadesign.com


diyreal.com

allforfashion.com

diyready.com

stylemotivation.com

pinterst.com

topdreamer.com

easynailartdesignidea.com


just-like.net
stylemotivation.com

Comentarii

  1. Colier Peter Pan cu perle vreau si eu sa-mi fac Alexandra, papioane mi-am facut cateva... iar prima manichiura cu toate ca imi place tare mult rezultatul, gandul ca m-as murdari imi pune piedici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintre acestea eu am incercat a doua manichiura dar nu a iesit exact ca acolo (imi trebuie mai mult exercitiu :)) ) .In rest, trebuie sa-mi fac curaj si timp sa le incerc .Tu ai mai multa vointa ca mine , tine-o tot asa :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare