Produse terminate #2

 

Deci pana spre  sfarsitul  lunii acesteia  am reusit  sa termin cateva produse , nu  foarte  importante  dar  aruncarea  lor  mi-a  dat  un sentiment de  multumire  ca  am  reusit  sa le  arunc si un  sentiment  de  nou  inceput  prin oportunitatea  de  a incerca  diferite  variante  ale  lor.


Servetelele  Softino fac  parte  din gamele de produse  pentru  ingrijire  comercializate  de Lidl. Asa   cum  bine  se  stie, Lidl  are  preturi   foarte  bune  in  cazul  produselor ce  apartin de firme necunoscute la  nivel  national. Iar  eu  cred  ca 3 lei  pachetul de  72  de  servetele   este  un  chilipir (cel  putin  asa credeam atunci   :D). A  fost destul  de  greu  sa le  consum  pe  toate si  le-am  folosit  mai  mult  la stergerea prafului  de pe mobila, la stergerea  telefonului, a pantofilor  si  la  inceput  si  pentru  demachiere , insa  la  capitolul  asta m-am  lasat  pagubasa, chiar  nu mi-a  placut  senzatia  lasata pe  piele in urma  folosirii lor. Intre  timp am  vazut si  prin  alte  magazine  pachete de 70  sau  mai  multe servetele  cam la  acelasi  pret si m-am decis sa nu le   mai recumpar ( in plus  mirosul  mi  s-a parut oribil, nu-l  suport :))) Dupa atatea inchideri si  deschideri , scotch-ul de  deasupra  a  cedat  si nu  se mai lipeste bine , dar spre uimirea  mea  servetele nu  par  sa se usuce nici  daca  intra putin aer.Ingrediente: Aqua, Sdium Lauriminodipropionate, Phenoxyethanol,Octyldodecanol,Sodium Benzoate, Panthenol,Sodium Cocoamphoacetate, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid,Parfum.


Laptele  demachiant  hidratant  Elmiplant (ce  rima :D) a  fost  luat  din  Kaufland  de catre  mama mea  care  l-a  gasit  la promotie  impreuna  cu o crema antirid a  aceleiasi firme. Dupa  cate  imi  amintesc au  costat in jur  de 19 lei  amandoua. Review aici



Servetelele antibacteriene  Succes , dupa  cum  se  vede in poza  sunt 15 la numar  si au pretul de 70 de bani pachetelul. Am  in  apropiere  un  magazin  Succes iar  cateodata gasesti , cateodata  nu gasesti  astfel  de servetele. La  un  moment  dat  am  incercat  si  varianta  cu  Ylang-Ylang. Ce  imi  place  mult  la  ele  si  ma  face  sa le  recumpar cand le  gasesc (pe  langa pretul  mic) este aroma lor, nici  prea  puternica  dar nici  fada (tocmai potrivita).Le  cumpar  de ceva  luni bune asa  ca  le-am  folosit  la  diferite  lucruri  ca  pe  cele  de la  Softino:la  sters  exceleaza :)) dar  la  demachiat nu (inca  nu am bagat  la  cap  ca numai  cele destinate demachierii fac  asta :D). Ingrediente:  Aqua, PEG-7 Glyceryl  Cocoate, PEG-40  Hydrogenated  Castor  Oil, Tocopherol (and) Hydrogenated Palm Glycerides  Citrate, Disodium Laureth Sulfoccinate, Chlorhexidine Digluconate, Dimethicone, Propylene  Glycol, Phenoxyethanol, Ethylheylglycerin, Acid Citric,Parfum.

Pasta  de  dinti  Super Cristal ( "Face dintii ca de  cal " :)) ).Cand  cumpar  pasta de dinti  nu  o  caut  pe cea  mai  scumpa  sau  cea  care  promite  mai  multe, pentru  ca  stiu ca mai   toate  au  cam  acelasi  ingrediente  si  numai  reclama  e de unele.Intr-un  magazin  m-am  oprit  la  aceasta  si am aflat de la mama   ca  se fabrica  si  pe  vremea ei . Cu  impresia ca  ce se producea  in tara  noastra in timpuri de mult apuse nu se poate sa faca rau , am  decis  sa o  iau. Are 50  de ml si  a  costat  in jur de 3,5 lei  iar  spre surprinderea  mea , chiar mi-a  placut.Are  o  compozitie  mai inchegata decat  a altor  paste  de dinti apoase (care  nu imi  plac defel) si este  complet  alba, deci  nu  are niciun  colorant  sau  mai  stiu  eu  ce  cristal :D. Mi-ar  placea  sa o gasesc  in toate  magazinele  pentru ca  poate  concura cu altele mai  consacrate  mai  ales  la  capitolul ingrediente( by the  way are bicarbonat  de sodiu deci  ofera  putina  albire in  timp).Ingrediente: Aqua,Calcium  Carbonate,Sorbitol,Glycerin,Hydrated  Silica, Sodium Lauryl Sulfate,Aroma,Celullose Gum,Sodium Monofluorophosphate,Tetrasodium Pyrophosphate,Sodium Saccharin,Methylparaben,Propylparaben.


Dischete  demachiante  Iseree- sunt  120  si  pretul  lor  este in  jur  de 3 lei. Au  fost  bune  dar  preferatele  mele in  privinta  raportului  calitate-pret  sunt  cele  de la  Softino.


Demachiant   Doina-in  sfarsit  l-am  dat  gata ( cam porcarii ingredientele , prea  multi  parabeni in compozitie) .

Crema  pentru  albirea  tenului  de la  Farmec-are  o istorie  intreaga , urmeaza  review.

Si   acestea  au  fost...

Comentarii

Postări populare