Herbagen-Lapte demachiant & tonic facial


              Si  pe  el  l-am  dezvaluit  intr-o  postare  anterioara, iar  de  cand  l-am  folosit  prima  data cred  ca  au trecut  cam 2 luni jumatate-3. In  decursul   acestui  interval  de  timp  mi-am  dat  seama  cat  de  perfect  este laptele demachiant  de  la Herbagen pentru  tenul  meu. Stiu, suna  a reclama dar  chiar  nu  am  mai  avut  un lapte  demachiant care  sa-mi placa la  fel  de mult.
L-am  luat  din  Kaufland  la  pretul de 13  lei  si  l-am  ales  tocmai  pe  el  datorita  ingredientelor (mai  ales  raportul  calitate-pret) , dar  si  a curiozitatii. Nu  am  mai folosit pana acum, nimic  de la Herbagen  dar  aveam  o presimtire  ca  o  sa-mi placa  inca  de cand l-am  pus  in  cos. 
Recipientul  are 200 ml , iar compozitia  rezista  6 luni ( si chestia  asta  m-a  incurajat  sa-l iau  deoarece  mi-am  zis  ca la 6 luni  de valabilitate inseamna ca  nu sunt foarte  multi  conservanti in compozitie).
Acestea  sunt toate  informatiile si instructiunile  pe  care  le  are.
Ma  mir ca  sunt atat  de putine  fata  de  laptele  de  la  Elmiplant  , unde  se  dezbatea  nu-stiu-ce  beneficiu  al fiecarui ingredient  natural in parte :))

Imi  pare  rau  pentru  imaginea  neclara, dar  nu am  avut  alta optiune.

LOVE:
-designul  feminin si simplist  al  recipientului  
-informatiile  concise de pe ambalaj
-existenta  si a ingredientelor  naturale  in compozitie
-valabilitatea  produsului
-mirosul dulce-acrisor, ceva  mai demential decat  Elmiplant  si putin  mai  natural
-consistenta  laptelui, nici  prea subtire-nici prea  groasa
-puterea  de demachiere

HATE:
-sistemul de  dozare  este  cam ineficient , ca sa  poti scurge fara  prea  mari batai de cap produs  din sticla , trebuie  sa il agiti  pe  discheta  cu  orificiul  in  jos (pana  mi-am dat  seama  de  asta , imi  manca  in fiecare zi nervii :D)
                                                               
     
       Asa  cum  am  spus  si  mai  sus are  o putere  de  demachiere  foarte  buna , reuseste   sa inlature  impuritatile  decent si  este  si  putin  hidratant  fara  sa  lase  o pelicula grasa la  nivelul  tenului. Este  intradevar  mai hidratant decat cel de la  Elmiplant , dar s-a  comportat  exemplar pe  tenul  meu  cu  probleme  chiar daca nu  este  destinat  acestuia. Nu  imi  dau  seama  daca  treaba cu "tonic facial" este adevarata insa  fata  nu  se  simte  incarcata dupa utilizarea  lui.Lasa  pe  ten  doar  o pelicula mai  ciudata , putin lipicioasa dar  eu  folosesc  mereu dupa aplicarea  lui, o lotiune  tonica.
In  definitiv, imi place  la  nebunie  acest  produs chiar  daca  are  mici minusuri. Raportul  calitate-pret este insa  mai  bun  decat  la alte  produse , fapt  ce  ma  va  face  sa-l  recumpar.



Comentarii

Postări populare