2 produse by ColorTrend


      Cu  cateva  luni  in  urma  am gasit  o  oferta tentanta  intr-unul  din cataloagele  Avon, rujul  ColorTrend intr-o  nuanta la  alegere  + rimelul  pentru  alungire  pentru 12,90 lei.Mi-am  zis  ca  nu  e o afacere proasta de vreme  ce separat  rujul  este  in  jur de 8-9  lei  iar  rimelul 10-11 lei.Asta  era  o  sansa sa  vad  cat  de mult  au imbunatatit  rujurile din  vechea  gama  si  ce  poate  face  un  rimel de la  ColorTrend.
    Pe   scurt , am  avut  parte  de  o  surpriza   si  de  o  dezamagire  si  va  voi  spune  care cum  a fost....


  Cred  ca   am  ales  cea mai  deschisa  culoare  de  ruj deoarece imi  doream ceva  care  sa  se  observe  vag  neatragand  atentia   ci  doar  colorand  buzele  putin.Am  avut   ceva  indoieli  inainte  de  a-l primi , ca va  fi prea  deschis dar  nuanta a  fost perfecta , imi  place  mult.Are  o  aroma  placuta, putin  cam  tare,  se  intinde  bine  pe  buze   insa  la  nunta  aceasta sau poate  din cauza culorii  buzelor  mele , ca  sa  se observe  bine  ,trebuie  aplicate  2 straturi de ruj.
   LOVE :
-consistenta  cremoasa , hidratanta
-aroma  placuta
-nuanta frumoasa
-durabilitatea  recipientului

     HATE:
-nunta  cam  fada
-rezistenta  scazuta  pe  buze


.......Deci  s-ar  putea  sa  va  fi  dat  seama  ca  rujul  a  fost  surpriza  comenzii, desi  nu  rezista atat de mult  cat  mi-as  dori , la pretul  lui  e acceptabil.
          Iar  dezamagirea  vine  din   partea  rimelului......stiu  ca  nu  promite  el  prea  multe dar  nici  ceea  ce  promite nu  se remarca   foarte  bine. Se  presupune  ca  ar  fi un  rimel  de  alungire "lash  in  a flash" dar e  o  intreaga  aventura sa  il poti folosi. Cand  l-am  primit  am  observat  ca  are  o perioada  de valabilitate  de  3 luni, cam  putin mi-am  zis  eu , dar na, poate-poate   o  sa  am o minunatie de  gene in  alea  3 luni  in care  il folosesc :)) (prea  mult  optimism  din  partea  mea).La  prima  aplicare , am  observat ca e prea  lichid  si nu imbraca  prea  bine  genele si m-am  gandit   sa-l las  putin sa  se  mai usuce.Uite  ca  nici  dupa  vreo  doua  saptamani  nu s-a  intamplat  asta  si cum  ramasesem  fara  alt  rimel , a  trebuit sa-l  folosesc  in  continuare.La  aproape  5  luni  de  cand  il  am, nu  a reusit in  ruptul  capului sa capete o consistenta cat de cat  acceptabila, lipeste  genele  intre  ele si  aspectul  final  este  unul  prea  natural  pentru  gustul meu.
Keep  searching  for a good  mascara...

    LOVE:
-periuta  imi  place  mult, se aplica  usor  cu ea si nu  zgarie
-este un negru intens
 HATE:
-da  un  aspect  natural si doar alungeste genele
-termen de  valabilitate de doar 3 luni
-lipeste  genele intre  ele  si  se  usuca  greu

Comentarii

Postări populare