Fond de ten Skin Match Protect de la Astor

 1.1   Sumar

   Dragelor, in  aceasta  zi capricioasa  de  primavara  vreau sa  va  povestec despre un produs  cosmetic  pe  care l-am folosit  toata  iarna  trecuta  si  inca  se  incapataneaza  sa ma  faca parte  din rutina mea  zilnica de  machiaj.
Nu   mi  se  terminase   fondul  de  ten  mai vechi  dar  dat fiind  faptul  ca  iarna    tenul  trebuie  ingrijit   corespunzator  vremii  aspre, iar  acesta  era  matifiant, am  cautat  ceva  care  sa  indeplineasca   conditia  asta  dar  nici  sa nu  fie  prea "prietenos" cu tenul meu mixt.
Si  cum  se   face,  ca  ma  perind  eu  intr-o seara  pe  la   DM  sa  vad ce  oferte  mai  au (pentru  ca  sunt  o  vanatoare  de  oferte, cum  nu? ).Si  ce  sa   vezi,  fondul de  ten  Skin   Match  Protect  de la  Astor   era  la  oferta , cu  21  de  lei, (daca  nu ma  insel)
Dar, poate   stiti -  poate  nu stiti, treaba  incurcata  la  DM  este  ca  in  unele  cazuri  doar  o nuanta  sau doua  sunt  la reducere, celelalte la pret  intreg. Aici , ti  se  pune  la  incercare   spiritul de  observatie :)))
Totusi, eu  am avut  noroc, nuanta  cea  mai  deschisa -Ivory- era   redusa  si   avea  un   subton  galben nu roz , care  sa  potriveste  cu tenul  meu.Si   inainte  sa  incep  sa-l analizez  subiectiv ,  o  sa  va  spun  unde  se  mai gaseste  daca  vreti  sa-l testati: hipermarket-uri  cu raion de  cosmetice precum Cora , Auchan +altele ? si  oricare  alt  magazin mai vast  care  comercializeaza  produse  de  acest  fel.

1.2   Compozitie

          Are   o  compozitie  lichida   care   se  intinde   foarte  bine   cu degetele ( eu   asa   il  intind  de  obicei  deoarece   am   impresia  ca  pot  sa   controlez  cantitatea   de  fond  de ten pe  care o   aplic   si   apoi   daca  totusi   mi  se  pare   tenul  prea  incarcat  revin   cu   beauty   blenderul  umezit).Desigur  ca  se  poate   distribui  pe ten  si  cu  o   pensula   sau  direct   cu  beauty   blenderul (insa  eu  consider  ca  se  risepeste  prea  mult  produs prin  aceasta  metoda)   el  fiind   foarte   maleabil. De   asemenea   ,  se  pot   adauga  si   alte  straturi  sau  sa  se   aplice  in  locurile  unde  se  doreste  o   acoperire  mai  mare.


1.3  Efecte
La   capitolul   grad  de   acoperire   sunt   destul  de  multumita   deoarece  are  o   acoperire  medie  si  prin  asta  ma  refer  ca :  uniformizeaza    culoarea   tenului ,   acopera   semnele  si  cosurile  razlete   acceptabil  si    face   cearcanele   mai  putin   hidoase :)))). Rezista   chiar  multe  ore   de  la  aplicare , nu  am  calculat   precis   dar  cred  ca  atinge  6  ore  si   nu  se  oxideaza   decat  in cazuri  rare  cand   tenul  meu   are   zile  mai  ciudate. Pe  langa   acestea, poate   intrebarea  cea  mai  mare  pe   care  poate   v-ati  pus-o   era  daca  s-a  impacat   bine  cu  tenul  mixt  ?  La  mine   cel  putin   nu   au   fost  deranjamente , fondul   s-a  imprietenit  cu tenul  si  au  colaborat   chiar  daca    fruntea  mai  lucea  cateodata   dar  am impacat-o   cu  o  pudra  aplicata   fin. V-am   adaugat  si  dovezi :
Inainte :

Dupa:   

1.4  Concluzie
     In  opinia  mea  ,  fondul  acesta  de  ten  merita   toti  banii  pe  care  i-am  scos  din buzunar  pentru  el. Uitasem  sa   va  zic , pe  deasupra   mai   are   si  SPF  18.  La   21   de  lei   ce iti  poti  dori  mai  mult ?  Este  primul   fond  de  ten  de  la  firma  Astor  si  mi-a   creat  o impresie  buna   care  sa  ma determine  sa   le   iau  in  considerare  produsele   la  o urmatoare   achizitie. Tenurile   normale  si  uscate  sigur  vor  colabora  bine   cu  el, dar  cele  mixte si mai  ales  grase  nu   vor  putea  rezista  in  viitorul  anotimp  fara  pudra.




Comentarii

Postări populare