USHAS sau Merită cosmeticele chinezeşti ? #1




        În  urmă   cu  ceva  timp, în   momentul  vânătoarei  mele   după  cosmetice  accesibile   ca  preţ  şi mulţumitoare  ca   performanţă ,  am  dat  în  magazinele  mai mici  sau mai  mari  de  tipul   celor  care  vând   cosmetice  majoritar   chinezeşti , peste   firma   aceasta : USHAS. Am  în  prezent  5  produse  de  la ei :  un creion de   ochi , o  paleta   cu  cinci  farduri , o paleta  care  se  vrea  de   contur ,  un  bronzer  şi   o paleta   cu  fard  de   sprâncene. Urmează  să   vă   prezint părerea  mea   strict  subiectivă  despre   fiecare  în   parte  şi   apoi  să   concluzionăm  împreună   dacă  chinezăriile  merită  şi  ele  cumpărate şi  încercate , la  un  moment  dat , pe  fondul unei  crize  de  bani  sau  pur  şi  simplu  a   curiozităţii  şi  a îndeplinirii  unei minuni :  şi   ieftin  şi   bun :)))).



     Creionul  de  ochi   este  de  culoare  argintie , îl   am  de  ceva   timp şi   de  aceea  nu îi  mai  ştiu  preţul  exact , dar  bănuiesc  că  a  fost  2-3  lei. Are   o textură   groasă ,  sidefată , strălucitor  moderat  când  îl  aplici  , dar   dacă  îl  estompezi  pentru  a-l   folosi  pe  post de   fard , îi  dispar  particulele  strălucitoare. Eu  cel  puţin  m-am  convins  în  cazul   acestor   creioane  că  nu  îmi  plac  defel , şi  mă   bucur  că    a  fost  cu  unul  ieftin.  Sunt  prea   groase  în  capăt  pentru  a  trasa  linii  îngrijite şi   apoi   pentru  utilizarea  pe  post  de  fard , acesta  este  prea  lipicios   din  punctul  meu  de  vedere. Dar   cine  este învăţat  deja  cu  ele ,  USHAS  mai  au nuanţe   drăguţe  care isi merită  atenţia.




   Paleta   de  farduri  pentru   ochi   este   preferata  mea  dintre   cosmeticele  USHAS. Ce-i  drept , toate  cele   5   farduri  sunt   sidefate , unele mai  mult   ca  altele , totuşi   mie îmi  plac   foarte  tare  nuanţele   pământii în  machiaj  şi   cu ele  mă  ajut  la   machiaje   de  seară  , care  trebuie  să  iasă  mai  mult  în  evidenţă  şi  totul  este  perfect. Mai  ales   cel   alb   îl   folosesc  constant  la  iluminarea   colţului   interior .  Deşi  sunt   puţin  prăfoase , daca   ştii  să  le  mânuieşti , iese  ceva  special. Preţul  a  fost  aprox. 7  lei.


    Paleta   pentru   contur   mi  se  pare  mie  o  mare   farsă, În  primul  rând ,   blush-ul   este  atât  de  movuliu  încât  nu  ştiu  cărui   tip  de  ten   s-ar  putea  potrivi :))))  E  hilară   culoarea.  Iluminatorul  este  un  crem   şters  care  e  mai  mult   bun  de  bază  de  machiaj  pentru  pleoape. Si  în  al  treilea  rând ,  nuanţa  de  contur ,  e  foarte  portocaliu- cărămidă-maro :)))). Ea   aduce  mai  mult  a  blush . Deci  au  greşit   ţinta  cu  siguranţă. Eu  le  mai  folosesc  pentru  machiajul  ochilor , nimic   altceva. Preţ : 5 lei ?
 



   Bronzer-ul   USHAS   îl   folosesc   aproape   zilnic , nu este  foarte   pigmentat  şi  nici  vorbă  de   sidefat , deci   numai  bun pentru   un   contur  minimal  pentu  frunte , pomeţi , bărbie. Deşi  nuanţa  nu  mă  încăntă  foarte  tare , mi  se  pare  prea   spre  portocaliu  pentru   tenul  meu  cu  subton  galben ,   faptul  că  nu se  remarcă  excesiv  nu  o  face  respingătoare. El  a  costat  6-7  lei.


    Fardul  pentru   ochi  a  fost  achiziţionat  pe  fugă  şi   vânzătoarea  unui  stand  cu tot  felul  de  chestii  nu  avea  decât  nuanţa  asta  şi  una  mai   deschisă  decât  ea. Dar   nici  pe  cea   pe  care  am  cumpărat-o  eu  nu  se  potriveşte    deoarece  e  prea   maro  pentru sprâncenele  mele  negre. Deci  a   sfrârşit  ca  fard  de  pleaope   sau   eventual  fard  de  sprâncene   pentru  vreuna  dintre  prietenele  mele  care  vrea  să  o  machiez  şi   are  o  nuanţă  a  sprâncenelor  mai  apropiată.
P.S :   Am  uitat  să  includ  produsul  în  poza   generală :)))).

     Per   total,  au  şi  chestii  bune   au  şi  chestii  rele. Şpilul  este  să  ştii  să  le  alegi  pe  cele care  ţi  se   potrivesc şi   să  nu  te  laşi   influenţat  de  preţ,  Dacă  simţi  că  ceva  ar  putea  să   fie  produsul  tău  preferat ,  nu  ezita  să  încerci. Mie   cel  puţin  nu  îmi  pare  rău  de   achiziţiile  USHAS ,   acum   ştiu   "cu  ce  se  mănâncă"  firma   aceasta ,  nu  o să  mai  cumpăr  ce  am  aici  pentru  că  apar  alte  produse  noi  pe  care  îmi  doresc  să  le  încerc  , dar   nu  însemnă  că  ele  sunt  de   subestimat.

Comentarii

Postări populare