Pump Up Lash de la miss sporty

      Rimelul  Pump Up  Lash  este  un produs   mai  nou  aparut   la  brandul miss  sporty   impreuna cu versiunea  sa  waterproof cu  amabalaj  albastru  si  al carui  pret  e la  fel  de  accesibil ca  si al celorlalte  rimel-uri  ale  firmei : 12-14 lei. Insa  cum utilitatea  unui  rimel  sau  in  definitiv  a oricarui produs  nu se masoara  in  functie  de  pret  ci  de  calitate ,  asta  o  sa  fie  principala  tema  a postarii de  azi.

1.1   Unde  se  poate  gasi ?

Eu   iesisem  dupa  de-ale  gurii  prin  Auchan  intr-o  zi  si  mi-am  amintit  ca  hypermarket-ul  detine  o  sectiune  pentru  cosmetice  de la  majoritatea   firmelor  cunoscute. Am   decis  sa  ma  orientez   de  un  rimel  acolo , sa  vad  daca  au  o oferta  buna  si  daca  gasesc  ce  caut  de obicei  si  raspunde  necesitatilor  mele : un rimel  cu  periuta  normala (nu  am  incercat  si nu  o sa  incerc  niciodata  unul  cu periuta  grasana :)))  pentru  ca  stiu  ca  o sa  fie un  esec  total)   care  sa  fie  mai mult  pentru  volum  si curbare.
Cand  m-am vazut  printre  atatea  cosmetice  , eram  ca  in paradis  dar  nu  stiam  pe  ce  rimel  sa  pun  mana  prima   data :))). Aveam  un  buget  restrans  amplificat  si de  zgarcenie  si  m-am  indreptat  catre  standul miss  sporty. Insa   tot  nu  stiam  ce  as putea  sa  incerc  care  sa  ma  multumeasca  pe deplin (vroiam  sa  dau  lovitura  de prima  data ) si  o vanzatoare  draguta  mi l-a  recomandat  pe  cel  de  fata , iar cand  mi-a  aratat  periuta  , mi-am dat  seama  ca merita  o incercare.
Daca  il  cautati in  Auchan  sau  in alt   hypermarket  cu  sectiune  de  cosmetice , este  foarte  probabil  sa-l gasiti  dar  cred  ca se distribuie  si la magazine  mai mici  care  vand  si    alte  firme  de  cosmetice.


1.2  Impresie
La  intaia  folosire  a  fost  destul  de   lichid  si  cam  deranjant     dar  pe  parcurs  s-a  mai  uscat  si  l-am  aplicat  mai  usor. Rimelul  este  un negru  intens ,  reuseste  sa  dea  un volum  acceptabil genelor  insa  la  capitolul  curbare  nu  exceleaza. Are  cateodata  tendinta  sa  lipeasca  genele  intre  ele  si periuta  sa  se  incarce  cu  prea  mult  produs    si   sa  nu  se  poate  aplica  uniform.
Marele  lui   plus  este   faptul  ca  reuseste  sa  alungeasca  genele  cu  putina  curbare  foarte  bine , cum  nu  am  mai intalnit  la  alt  rimel. Trebuie  sa-l aplic  cu precautie  pe  genele  inferioare  deoarece  le   alungeste  prea  mult   si  am  senzatia  ca  m-ar  face  sa par  mai  obosita, cu ochii mai cazuti :))))
Totusi , per  total  nu  mi  se  pare  un rimel  rau  la pretul (13  lei  in Auchan) sau   si  cred  ca  l-as  recumpara  si  a  doua  oara  daca   nu  ar  exista   curiozitatea  nemarginita  de  a  descoperi  si  alte  rimel-uri  demne  de  lauda.

1.3Efecte


1.4  Concluzie

Va  recomand  sa-i  dati  o  sansa  daca  bugetul  e  restrans  la fel  cum  a  fost  al meu   sau  in cazul in care  nu  va  poate  parea   rau  daca  se  dovedeste  a fi  inutil. Daca  nu incerci  , nu vei  sti niciodata , nu ? Pentru  mine  o sa  ramana  o  alternativa  buna  atunci  cand  ma  voi  confrunta  cu dilema  de  a nu sti  ce  cumpara   in  pana de  bani :)))Am  realizat ca  rimel-uri  de la  miss sporty  nu  sunt  deloc  de  ocolit  si  mi-am  schimbat  parerea  datorita  acestuia  de la  experienta  cu  Studio  Lash tot  de la miss  sporty.
Iar  la  final, va  multumesc  ca  mi-ati  vizitat  blogul  si  ati  citit  postarea si totodata  sper ca  v-am oferit  o parere   pertinenta  care  sa  va  foloseasca  in deciziile  pe  care  o  sa  le  faceti.
 O  zi  cu  multe  momente  minunate  si  ganduri  pozitive  va  doresc!

Comentarii

Postări populare