Fond de ten matifiant: Rimmel vs Maybelline


            Matifierea , unul   dintre  cele  mai  esentiale   aspecte   ale   unui  machiaj  indiferent  de   ocazie  pe  perioada  verii,  este   asigurat de   regula  prin  produsele  primordiale dintr-o  trusa : baza  de  machiaj ( cele  care   au   aceasta   functie),  fondul  de  ten  si  pudra.Persoanele   cu tenul  uscat   si  cel   normal  nu  prea  au   aceasta  problema   sau  deloc. Cu   toate  ca , pana  si cele  cu  tenul  normal sau uscat   transpira  si  sub  un  fond  de  ten  pentru  aceste  tipuri de  ten   poate   aparea  luciul   inestetic  care  , pana  la  urma  , arata ca  am transpirat  si  machiajul  nu  rezista :))))
Nu  am   utilizat  niciodata  baza  de  machiaj   dedicata  si nici  nu  m-a  bate  gandul    sa  cumpar   deoarece  , merg  pe   ideea  ca  o  poate  inlocui  si   o  crema   banala  aleasa  cu  grija  in  functie  de  cerintele   tenului.
Ei ,  la   capitolul   fond  de  ten  , lucrurile  se  complica.  Tenul  meu  mixt  dupa  cum  ii  e  si  denumirea , se  poarta   tare  pretentios. Iarna  trebuie  sa   am  un fond  de  ten mai  hidratant  ca sa  nu se   usuce  si sa  dea in  alta  extrema   , iar   vara , am  nevoie  de  unul  care  sa  nu  ma   faca  sa arat  ca  in  lumina reflectoarelor  :))))
Cele   doua    fonduri  de   ten  despre care  va  voi  povesti  in cele   ce  urmeaza , cel  de  la  Rimmel  l-am  consumat  mai  mult  vara  , iar  pe  cel   de la   Maybelline  mai  mult  primavara +putin  din  vara.O  sa  subliniez  punctele  lor  tari  si  slabe  , iar  apoi  le   voi  compara  tinand  cont  in principal  de  gradul  de  matifiere  si  rezistenta.



Stay  Matte de la   Rimmel  London-fond  de  ten  sub  forma  de  spuma   lichida

                                                               LOVE :
                                             -pretul   accesibil :18-20  de  lei;
                                             -gradul  de  acoperire :mediu  spre  mare;
                                              -gradul  de  matifiere;
                                            - aspectul   final.

                                                       HATE:
                                                - dificil   de   intins   pe   ten;
                                               - cateodata  se oxideaza;
                                               -nuanta  potrivita  mi  s-a   parut  dificil  de  ales.

Affinimat  de la  Maybelline -fond  de  ten  pentru  matifiere  si uniformizare


                                                            LOVE:
                                              -pretul  accesibil : 19-23  lei
                                             -usurinta  de    aplicare  pe  ten
                                             -nuantele  cu  subton   galben
                                             -grad  de  acoperire  bunicel :mic   spre  mare

                                                      HATE :
                                            -desi  sunt   nuante  cu  subton galben , primele  sunt  foarte  deschise
                                           - aspectul pudrat   de  final   , cam  "ieftin"
                                           -rezistenta  slaba
                                           -cam  lichid , se   scurge  repede printre  degete.


Ingrediente :



Care   este  mai  bun ?

Niciunul  nu  mi  se  pare  excelent  din  punct  de   vedere  al   fondului  de  ten  matifiant  ideal. Totusi,    cel  de  la   Rimmel  London  se  indeparteaza   detasat  de  Maybelline  deoarece   textura  lui   de  spuma  se   fixeaza  mai  bine  pe  ten  si  il mentine  matifiat  o  perioada  mai  indelungata , fara  sa  se   estompeze  cum tinde  sa   faca  cel de-al   doilea . Poate  nu   am  reusit  nici  eu  sa  le  exploatez  la  maximum   prin  supunerea  la  mai   multe   metode  de  aplicare.
La   Stay   Matte   problema principala sunt  nuantele ,  eu  am  ales   nuanta  a  doua  , 103 , si  cand   l-am  primit   mi  s-a    parut  prea  inchisa si   avea  subton   roz , nepotrivit  pentru  tenul  meu , si pe   deasupra  mai  facea  si surprize , reusind  sa  se   oxideze  cateodata  si  sa  arate  inestetic.
La  Maybelline   acesta   este  marele  plus ,  subtonul   galben , fapt  pentru  care l-as  recumpara  .Si  la   acesta  am   avut   nuanta  a   doua , insa   lucrul   uimitor  patit cu  el  a  fost ca  ,totusi  nuanta  a  fost  prea   deschisa  pentru tenul  meu.  Stay  Matte reuseste  sa  se  adapteze  la   culoarea  fetei putin   , dar   Affinimat nu.
Ambele  au  pentru   mine   un  punct   forte   de  luat  in  considerare , Stay  Matte -matifierea   si  rezistenta-  Affinimat- subtonul   galben  rar  intalnit .

  Voi  ce   fond  de  ten   matifiant  preferati ? Ati   alege vreunul  din   cele   doua ? xoxo.








Comentarii

Postări populare