Deodorant natural cu salvie si lamaie / Alverde



      Astăzi  vreau  să  vă   vorbesc  despre  un   produs  de  îngrijire  considerat  bio,   ce   se   regăsește  mai  ales  în  lanțul  de  magazine  dm,  acolo  de  unde  și  eu  l-am  achiziționat. Alverde  este  o  marca  deopotrivă  interesantă  prin  faptul  că  promite  utilizarea  unor   ingrediente  din   agricultura   organică   și  a  unor  compoziții prietenoase  cu  mediul  și  mai  puțin  nocive  pentru  corpul  uman  decât  celelalte  mărci  cu  produse  de  același  fel, dar  și  intrigantă  prin  faptul  că  o  marca   bio  poate  să  țină  prețurile  atât  de  jos  spre  deosebire  de   exagerările  de  costuri  pe  care  le  practică  alte   firme  bio. Deodorantul  cu  salvie  și  limetă  nu  este   primul  produs  pe  care  l-am  încercat  de la  această  marcă.  Experiență  mea  se  compune  dintr-un  fond  de  ten   lichid   care  mi-a   displăcut  prin  efectul  de  masca  pe  care  îl  producea  și   așezarea  neuniformă  pe  ten,  un  ulei  de  masaj  cu  un  miros  destul  de  înțepător  și   dubios  dar  care  și-a  făcut  treaba  bine,  și  nu  în  ultimul  rând, produsul  meu  preferat,  uleiul  de  față  cu  extract  de  trandafir,  un  adevărat   binefăcător  pentru  tenul  meu.
     Conjunctura  în  care  deodorantul  a  ajuns  în mâinile  mele  și direct  la  casă  pentru  a-l  lua  cu  mine  a  fost  una  în  care  eu  trebuia  să  particip  la  un  eveniment  și  vechiul  deodorant  era  deja  pe  ducă. Corpul  meu  transpiră   foarte  rapid  dacă  simte  puțină  căldură   și  aveam  nevoie  de   un   deodorant  care  să   reziste  un timp   îndelungat  încât să  nu  mă  fac  de  rușine  între  oameni :)).  La  momentul  acela  m-am  gândit  că deodorantele   veșnice  din  comerț  nu  o  să   reușească  să  facă  față,  așa  că  m-am  orientat  către  un produs  din  sfera  celor  naturale  sau  bio.  Vrusesem  să  încerc   unul  dintre  cele  cu  piatră  de  alaun, însă  indecizia  și  circumspectia  erau  prea   mari  așa   că  m-am  ales  cu  cel  de  față. M-a   îmbiat  inițial   ambalajul  verde,  apoi mențiunea  limetei ( eu  ador  chestiile   acrișoare)  și  a  celei  "bio".

                                                                                    
Arata  normal,dar...


Ce   promite  acest  deodorantO  formulă   eficientă  Deoplex  Organic ce  oferă  o  protecție  de   încredere  timp  de    24 h- fără  adăugarea  unor  săruri  de  aluminiu. Combinația  dintre  extractul  de  limetă  și  cel  de  flori  de salvie  mediteraneeană   din   cultură  biologică   controlată, îngrijește  și  revigorează  pielea. Totodată   combate  cu  ajutorul  complexului  parfumat  dezvoltat  și  a  technologiei  Actiscent-Deo  mirosurile  și  mai  ales   mirosul  de  transpirație,  printr-o  metodă  naturală.

Ingrediente : 
    După   cum  se  poate  observa  din  ingrediente  are  un procent  destul  de  mare  de  alcool  denaturat, iar  parfumul  bio  este  însoțit  de  Cintronellol, Linalool , Citral, Geraniol, Limonene, care  pot  provoca  alergii  la persoanele   sensibile.  Totodată,  extractul  de  limetă   este  într-o proporție   foarte  mică. Propanediol-ul  este  o  substanță  înrudită  cu Propylene  Glycol-ul  dar  mai  puțin  poluantă ca  proces de  formare   și  obținută  din  fermentarea   zahărului   din  porumb. El  are  rolul  de  solvent  și  de reducere  a  vascozitatii  compozițiilor. Saccharomyces  Ferment  Filtrate  este  un tip  de  ciupercă  precum  cele  folosite  la   fermentare  și  care  reușește  să  înlăture   bacteriile  ce  produc  mirosuri. Octydodecanol  este  utilizat   pentru  a  lega   compozițiile  și   a  reduce  formarea  spumei  de  către  acestea.


   Pe  principiul  "aparențele  înșală",  acest  deodorant  m-a  lăsat  perplexă  de  la  prima  aplicare.  Știam  din  experiențele  mele cu  alte  deodorante  solide  că  aceastea  ar  trebui  să îți  dea   senzația  că  aplici    un  fel  de   săpun sau  crema  și  aceea   compoziție   rămâne  în  acel  loc.  Acesta  a   realizat  tocmai  contrariul !  În  contact  cu   temperatura  corpului,  solidul   s-a transformat   în  lichid   și  a  început  să  se  prelingă pe  piele, mai  rău  decât  un  deodorant  lichid.  Asta   este  primul  motiv  pentru  care  nici   vorba  să  îl poți   folosi  vara,  în  circumstanțe "arzătoare". Un  al  doilea   motiv  și   aspect  deloc  flatant,  este   faptul  că  nu  face   față  deloc   transpirației,  și  până  și   mirosul  acesteia  este  mai  imposibil   atunci  când  aplici  deodorantul,  dacă  trece   un  interval mai  mare  de 2-3  ore  și  nu  îl  reaplici. Luând  în  considerare   faptul  că  pretinde  a  avea   ingrediente  naturale   și nu  conține  săruri  de  aluminiu,  ceea  ce este   parțial  adevărat  deoarece  multe  substanțe  chimice  din  ele  sunt  inclocuitori  de  parfum, și  prețul  de  12-13 lei,  toate  sunt  eclipsate  de  capacitatea  lui  de  a  realiza  ceea  ce  promite. Merită  cumpărat?  Din partea  mea  are  un NU !

Comentarii

Postări populare