5 produse marca ESSENCE


         În  seara   aceasta  am  prins  ideea  realizării  unei  recenzii  care  să  facă  referire  la  5  produse   ale   firmei  de  cosmetice  Essence, pe   care  le-am  testat  în  ultimul  an.  O  să  vă  povestesc  despre   2  rujuri  de  buze  foarte   accesibile  ca  preţ,  un luciu de    buze   primit  cadou, un  corector  lichid  la  fel  de  ieftin  pentru  cantitatea  sa  şi  o  pensulă  înclinată,  pentru   tuş  şi  linii  cu   ajutorul   fardurilor ( ăstea  sunt   atribuţiile  ei  în   rutina   mea  de  machiaj),  care  se  presupune  că  este  o  pensulă  destinată  machiajului   sprâncenelor.





1.1  ESSENCE

   Dacă  informaţiile  pe   care  le-am  găsit  prin  intermediul   motorului  de  căutare  Google  sunt   corecte, Essence  pare  a  fi o  firmă  de   cosmetice   de  sorginte   americană, cu  o  extindere  largă  a  pieţei  sale  de  desfacere  pe   6   continente,  cu   livrare  de  produse  chiar   şi  în    Brunei,  Ecuador  sau  Kazahstan,  ca  să   numesc  câteva  state mai  puţin  cunoscute  ca  fiind   parte  din   lista  de   clienţi  ai   firmei.  Dar,  devine   justificabil  dacă  ne  gândim  la  preţurile  foarte  accesibile  pe  care  le  practică  Essence,  pentru   acest  fapt  fiind  şi  la  noi   foarte  competitivă  pe  piaţa   cosmeticelor.  ESSENCE  a   adoptat  o  imagine  destul  de   adolescentină  şi  încrezătoare,  după   părerea  mea,  pentru  a-şi  promova   produsele. Ambalajele   acestora  nu  ies  din  tipare, nu  emană  eleganţă  sau  seducţie, precum  Bourjois  sau  Maybelline,  ci  duc  cu  gândul  la  o  fire  jucăuşă, copilăroasă,  dar  cu  un  pas  spre  maturitate, o  persoană  căreia  îi  place  să  experimenteze  culori  contrastante  şi   care   încă  este  în  etapa  de  a-şi  forma  stilul  ampentă.

1.2   Cele   două   rujuri  de  buze

   



Acesta  a  fost  primul  produs   Essence  pe  care  l-am  achiziţionat,  şi  de   atunci  m-am  îndrăgostit  de   el,  având  o  afecţiune  şi  mai  mare  de   vreme  ce  nu l-am  mai  văzut  la  raft  în  DM, de  o  foarte  lungă  perioadă  de  timp. Este  un   ruj  de  buze   cremos,  cu  o  nuanţă  de  roşu-cărămiziu-maro,  o  complexitate  de  culoare  care  pe  mine  mă   avantajează    enorm  de  mult. Textura   cremoasă  este  de  asemenea   un  mare  plus  pentru  mine,  cea   care  nu  suportă  rujurile  sau   luciurile  de  buze  mate,  deşi   ştiu  că  din  această  cauză  nu   este  rezistent  la   transfer  şi  se  va   consuma  mai  repede,  având  în  vedere  necesitatea  de  a-l   reaplica......
       

      Următorul   ruj   a   fost  în   relaţia   cauză-efect  determinată  de  primul.  În  doream  în  perioada  în  care  l-am  cumpărat  să  găsesc  şi  eu  acea   nuanţă  de  maro-nude   care  să  se  potrivească  cu   tonul  pielii  mele  şi  cu  faptul  că  sunt   brunetă  şi  cam  ştearsă  în  trăsăturile   feţei  din  cauza   asta.  Când  l-am  descoperit  la   standul  Essence  şi  am  făcut   o  probă  pe  dosul  mâinii  cu  tester-ul,  al  meu  a   fost! Încă  o dată,  cel  de  faţă  este   cremos  şi  se  ia  de  pe   buze  relativ   repede,  dar  să-l  reaplici  este  o  adevărată  îmbiere   datorată  aromei  de  ciocolată  care  însoţeşte  procesul :))). El   cu  siguranţă  se  mai  regăseşte  şi  acum  la  stand,  preţul  fiind  de  aprox. 12  lei (  ca  şi  precedentul ) şi  face  parte  dintr-o  gamă  alături  de  încă  5  sau  6  nuanţe,  roşu,  roz, maro cu  tonuri   rozalii  şi  unul  mai  închis  ca  acesta,  dacă  nu  mă  înşel.

( Exemplu  nuanţe  la  final)





Essence  Matt-Matt-Matt  Longlasting  Lipgloss  este  un  luciu  de  buze  la  fel  de  ieftin  ca  şi  suratele  lui  din  categoria  rujurilor   solide, în  jur  de  11-13  lei. Prima   dată   când  l-am  primit  cadou ( îi  mulţumesc   foarte  mult  persoanei  respective),  am  fost  bănuitoare  faţă  de  "potriveala"  lui  cu  mine. Culoarea  sa  este  puţin  mai  închisă  decât  în  poză,   o  vişină  putredă  cu   accente  de  movuliu.  La   aplicare  simţi  o  textură  foarte  cremoasă  şi  deloc  lipicioasă (ceea  ce  este  un  mare  plus), iar  în  funcţie  de  cantitatea  pe  care  o  aşezi  pe  buze, el  pare  mai  închis  sau  mai  deschis  ca  nuanţă.  Aici  cred  însă   că  întrebarea  principală  se  adresează  rezistenţei  sale  pe  care  o  pretinde  şi  cât  de  mat  este.  "Longlasting" este   aici  o  strategie  de  marketing   foarte  evazivă   deoarece  el nu face   faţă    mai  mult  de  2-3  ore  pe  buze, în  zilele  lui  bune,  trebuie  reaplicat  sau puteti  aplica poziţia  "statuii", fără  mâncare, băutură, sau  respiraţie. La  capitolul  "mat"  nu  înscrie  10   puncte, ci  doar  5  din  10,  asta  din cauza  chiar  a  texturii  fără  sclipici  şi  tendinţă  de  lipicios. Cu  toate  acestea, eu  sunt  foarte  mulţumită  de  complimentarea  trăsaturilor  mele  şi  de  obicei  îl  aplic  pentru  zi  într-o  cantitate  micuţă, pentru  a  nu  fi  prea  independent  de  restul  feţei  prin  culoarea  sa  închisă. La  evenimente  de  seară  consider  că  este indicat  mai  accentuat. Sunt   foarte  curioasă  de  restul  nuanţelor  din  gama  sa !

    
        Corectorul  l-am  găsit  în  DM   şi  l-am  cumpărat  din  mania  găsirii  de  chilipiruri. Nu  am  o  experienţă  îndelungată  cu   corectoarele,  aşa  că  nu  mă  avânt  să  cumpăr  prea  des  şi  nici  atunci  nu  sunt   hotărâtă  ce   ar  trebui  să  iau.  Cel  de  la  Essence  a  a  avut  un  preţ  de   15  lei,  o  cantitate  de   5  ml,  cu  o   perioadă  de  valabilitate  de  12  luni  de  la  deschiderea  produsului.  
  Nuanţa   05  Ivory  este  potrivită  pentru  tenul  meu, nici  prea   deschisă  dar  nici  prea  închisă.  Ivory  de  obicei  este  una  dintre   nuanţele  inferioare  în  raport  cu  cele  foarte  închise. Are  o  textură  foarte  fluidă, un  aplicator   asemănător   celui  pentru   luciu   de  buze  şi  se  întinde  relativ  repede  fără  să  se  strângă  în  linii  sau  să  accentueze  uscaciune  sau  riduri. În  privinţa  cearcănelor,  într-adevăr, se  descurcă  bine, dar  efectul  lui  este  prea   scurt. La   semnele  mai  dificile,  reuşeşte  parţial,  nu  are  acoperire  mare  sau  medie, ci  mai  degrabă  mica. Dovada :




     Pensula  pentru sprâncene   nu  este  de  fapt  pentru  sprâncene  deoarece  este  prea    deasă  şi  tare  pentru  a   creiona   sprâncenele, ci  mai  degrabă  pentru  tuş  sau  fard  umezit. Preţul  ei  de  7  lei  m-a  îndemnat  să  o  cumpăr  si  nu  îmi  pare  rău  de   achiziţie, dar  nici  nu  pot   afirma  că  o  utilizez   prea   des.  Trasatul  liniilor    arată  îngrijit   dar   ele  ies   cam   groase  datorită  latimii  perilor. Există  unele  tipuri  de  machiaj,  totuşi, la  care  ea poate   servi foarte  bine.  Nu  ştiu  dacă  mai  este la   vânzare  în  magazinele   fizice,  pe  net  cu  siguranţă  o  găsiţi.
Iar  acum  după  cum  am  promis,  prezentarea  nuanţelor  : 
 *în  ordine  de  sus  în  jos:  Sheer&Shine  15,  Shine  On  10,  Luciul  Longlasting  nuanţa  05  şi  corectorul (05  Ivory).




Comentarii

Postări populare