3D VOLUMYTHIC de la miss sporty



In   primul  rand , acest  rimel  a fost  descoperit pe siteul 1001cosmetice unde mi-a   atras   atentia  brandul Miss  Sporty nu  doar  prin preturile foarte  bune  cat  si prin gama  variata de  produse.  Toamna  trecuta cand  eram  in  cautarea  unuia , voiam  sa fie  si  ceva ce  pot  gasi  la  mine  in oras , fara a  mai  face o  comanda  pe  net si  sa  astept  sa-l  trimita. Din fericire , am gasit  mai  multe  magazine  care  comercializeaza  produse de- ale  lor si au  ceva   clienti.
Initial   am  zis  sa  vad ce  modele  de  rimel   gasesc  si apoi sa  decid  pe  care  sa-l iau.Cel  mai  mult  mi-a  placut  Incrediball dar atunci  cand  vanzatoarea  mi-a  aratat "pe viu"  periuta  am  batut  in  retragere  pentru  ca  era  prea  ciudata din  punctul meu de vedere , nu mi-a  placut. Apoi  am  vazut-o  si  pe  cea  de la 3D Volumythic , iar  faptul  ca  era  mai  subtire , m-a  indemnat  sa-l  iau  pe  acesta.
Dar  sa  vedem  ce  zice  producatorul:

"Este timpul sa-ti duci genele pe un nou taram MITIC!
Aplica noua formula cu bagheta magica a noii mascara Studio Lash 3D Volumythic, de la Miss Sporty pentru a obtine gene fantastice, cu volum.
Uita tot ce ai stiut pana acum in materie de mascara. Aceasta este cu totul speciala. Singura limita este imaginatia ta.
O mare parte din secretul acestui produs sta in peria sa minune. Este vorba despre o bagheta din plastic, curbata, care incarca fiecare geana in parte cu magie. Acest instrument de ultima generatie iti confera un control maxim asupra frumusetii tale. Functioneaza miraculous din ORICE unghi. O doza perfecta de negru va fi aplicata pe fiecare geana in parte, oferindu-ti in sfarsit posibilitatea de a flutura din gene asa cum o fac divele.
Aceasta formula este cu totul si cu totul speciala, totul se rezuma la volum! Fiecare geana retine exact atata produs cat este necesar pentru un aspect perfect definit. Aspectul 3D este conferit de culoarea rezistenta, care pare mereu proaspat aplicata si care-ti face genele sa para atat de diferite. Genele tale capata un aspect futuristic, de inalta tehnologie. Perfect invaluite intr-un strat negru, sexy si intens, genele tale nu vor parea niciodata masive sau incarcate. Doar vor scoate la iveala ce e mai bun din tine!"


Parerea mea: Deci   la  partea  cu negrul intens  sunt  intr-adevar , de  acord. Este foarte negru si cine cauta  un  rimel care  sa fie  chiar negru , el este  o  posibilitate. De  asemenea  are  un pret  prietenos " nu te   arde  la portofel " :)) 12,5 lei   pe  site  iar  eu  l-am  luat  cu 13,5 si  pot  spune  ca  raportul calitate-pret  este corect. Este   fabricat in  Anglia si are  o perioada de  valabilitate de 12 luni.
Si cam  aici  se opreste " relatia"   mea  cu  el , caci  de cumparat nu-l voi recumpara  si  de  placut , nu  mi-a  placut. 
Sa  incep   cu  inceputul , periuta  nu  este  asa de  grozava  , se  incarca  cu prea  mult   rimel  care  distribuit  apoi  pe  gene le  lipeste  si  le  face "picioruse de paianjen". Trebuie  sa  insist  sa  se intinda  bine pe  geana, sa nu  ramana frimituri  de rimel  adunate pe  varfurile  genelor , sa le  despart. etc.
Perisorii  aia  mici sunt  o  oroare , nu  reusesc sa  dea   volum  genelor  dar  nici  sa le  curbeze , pur  si  simplu  sunt prea  mici  ca  sa  obtii un  efect frumos. Am  incercat  sa pun  periuta  intr-un  rimel  cu  compozitie mai  buna si care isi  face treaba , dar  tot  asa  s-a  comportat: mi-a  lipit  genele intr-un hal fara  de hal :))
Asadar , incercarea  moarte  n-are  dar  3D  Volumythic  a  fost o dezamagire. Nu  arunc   vina pe  brand, pentru  ca  am  auzit  ca  au  produse bune  si sper  ca  data  viitoare sa gasesc  un  rimel  de la  Miss Sporty care sa-mi  depaseasca asteptarile .   

Comentarii

Postări populare