Sampon Cien -Lidl



Dupa  cum  am  mai spus, am  Lidl  la cativa  pasi  de mine si imi este la  indemana sa fac  cumparaturile acolo  fata de  alte  magazine deoarece au  produse bune  si  foarte bune  la  preturi  mai  mult  decat decente. Si cam  de  fiecare  data , fac  cum fac  si  ma  opresc  si la  raionul cu produse de ingrijire  si ma  holbez  acolo  la  mai  toate  chestiile :))  sa vad  ce  au mai  adus  nou  sau ce ingrediente au  unele. E  relaxanta treaba  asta :D
In   urma  unor  review-uri  de  pe  net  ce  includeau sampoane  sau balsamuri  de par marca  Cien , mi-am  zis  sa incerc ceva ca nu o fi bai :)) , mai  ales ca  pretul lor  e derizoriu comparativ  cu  alte  firme  consacrate  din celelalte  magazine. Deci  la  cantitatea de 300 ml pe  care  o  are , am platit  fix  4,79 lei in octombrie  anul trecut cand l-am  cumparat.
Ce   spune producatorul:

La  aceea vreme nu  aveam nici  matreata deci nu am  vrut sa iau din cele special facute pentru  asta dar  nici cele normale pentru volum , mentinerea culorii etc. nu  mi se potriveau. Asa  ca am  ales calea de mijloc si  in  cos  a  aterizat cel pentru  prevenirea matretii . Nu  am  avut  mari asteptari de  la  el avand  in vedere pretul mic si  l-am  luat  mai  mult pentru a-l  alterna  cu unul seboreglator  pentru scalp gras  dar cred  ca  mai  mult  am incurcat lucrurile.
Conform indicatiei de pe  ambalaj  parul ar  trebui spalat la1-2 zile si chiar  atat  tine prospetimea  podoabei  capilare  cu  acest  sampon. Mi-am  dat  seama  ca spalandu-ma  de  2 ori  pe  saptamana : o  data  cu  cel seboreglator si  o data  cu  Cien  ,  parul  meu  tot  gras  era  deoarece  ce  repara  celalalt , strica  acesta  accelerand  ingrasarea  scalpului. Asa  ca  i-am  rarit  folosirea  dar   m-a  innebunit  cantitatea  care  nu se mai termina si  am  ajuns  sa-l folosesc  si pe  post  de gel  de  dus :)). Nu  stiu  daca  previne matreata  in cazul in  care  si celalalt  era  anti-matreata  dar  a fost un  adevarat scop  consumarea lui :D.
In  concluzie , parul  meu  care by the  way  este moale, fin , mediu  si  cu  tendinta  de ingrasare  si  pe  care  prefer  sa nu-l  spal  in   fiecare zi  ca  sa nu dau  in  altceva, nu s-a inteles cu  el  foarte bine. Tind sa cred ca  este destul  de bland si potrivit  pentru persoanele  care  se spala pe  cap cam la  2 zile sau mai putin.
Ca  sa  fiu concisa in privinta  lui: are o consistenta apoasa, deloc densa, culoare alb-perlat , face multa  spuma cu  o cantitate mica, iar dupa 2 samponari parul  se simte curat si important pentru mine , nu se incalceste asa rau dupa folosire (cum o fac unele sampoane), lasa un par fin si fara a  mai aplica balsam.Miroase asemanator cu sampoanele Head&Shoulders   si parfumul se mentine cam 2 ore dupa  uscare.In  prima zi parul este  curat dar  la  sfarsitul celei de-a  doua trebuie spalat.
In concluzie, a fost  multumitor  pentru  pretul lui  dar nu se potriveste cerintelor parului meu  sau al programului dupa  care  obisnuiesc  sa-l  spal.
Ingrediente:


Comentarii

Postări populare