Experienta mea cu crema pentru albire de la Farmec

In  urma  cu aproximativ  un  an  am  avut  un episod urat  de acnee  , de care nici  nu  banuiam ca  voi suferi vreodata. A  aparut  din  senin si  am   reusit cu  greu sa trec  peste. Dar  asta  este o  alta  poveste pe  care  o  voi spune  mai pe larg  intr-o  postare  mai detaliata.
Dupa  o  crema   pentru  albire de  la  TIS farmaceutics  cu  care  nu  am  avut  rezultatele  scontate , am  hotarat  sa  o  caut  pe  cea  de la  Farmec  pe  care o vazusem  pe cateva bloguri. Am  vrut  sa  vad  ce poate  face  in cazul petelor mele  ramase in  urma  episodului de  acnee.

Crema   am gasit-o  intr-un  magazin Succes cu mai multe  cosmetice  la  pretul de 9,4 lei avand  o cantitate  de 50  de ml si  o perioada  de valabilitate de 6 luni.Crema  este  alba, fluida  si deloc  parfumata  excesiv pentru  a  acoperi  alte mirosuri. Este  nevoie  de o cantitate  mica  de  produs care sa  acopere toata fata  si  se  intra relativ repede in piele.
Am  crezut  initial  ca  va  trebui  sa cumpar alt  tub  pentru  ca  nu  o sa-mi  ajunga  sa fac  tot  tratamentul  dar clar, a fost  mai  mult  si  decat  trebuia.Mi-am  amintit  acum  cateva  saptamani ca  mai  este putin in  ea  si  de fapt  era  putin mai  mult :)). Dar  era  deja  spre termenul de expirare  si incepuse sa aiba un  miros   ciudat .
Prima data  am  urmat  tratamentul conform  instructiunilor  de pe  ambalaj ,timp de 6 saptamani. Aveam  sperante cred  ca  prea mari  si  am  fost prea dezamagita sa mai incep o  cura. Petele s-au  estompat  cam 40  %  dar  dupa  ce  am incheiat tratamentul , treptat, au inceput sa fie ca  la  inceput. Nu  cred  ca  am gresit  eu cu  aplicarea , pentru  ca  am urmat  exact ce  scrie  pe ambalaj (seara  dupa  demachiere) si  am aplicat-o  uneori  si dimineata cand stiam  ca  nu voi iesi  afara .Intradevar  simti  o senzatie ciudata , nu neaparat  de piscatura , ci de rece  atunci cand o  aplici dar  la mine asta  s-a intamplat prima data iar  in urmatoarele dati  pielea mea se obisnuise deja si nu mai simteam nimic.
~instructiunile si precizarile~

~ingredientele~
Nu  regret  ca  am incercat-o , dar regret ca nu a reusit  sa rezolve  nimic. Se  poate sa dea rezultate  mai bune daca se protejeaza   pielea  cu  o crema  de protectie solara. 

Comentarii

Postări populare