Sorry bro' , you're a big NO! #1 Sampon K -Classic

Deci  imi incep  seria produselor  care , in  urma  utilizarii lor, mi-am  dat  seama ca sunt  un  adevart  cosmar, cu acest  tip  de titlul  mai  haios :)). Iar   primul  care  s-a  inscris  in  aceasta lista de produse  este samponul  cumparat impreuna  cu balsamul  de  acelasi fel, din  Kaufland.Asa  cum s-a  vazut  intr-o  postare  anterioara , mi s-a deschis  apetitul pentru  incercarea  de  marci  proprii ale  magazinelor si am  nimerit  in  aceasta  perioada  de manie la  Kaufland , cand  era  reducere la  samponul din gama K-Classic. O reducere  de la  5 lei  la 4,45 lei .....
Are  300 ml  si valabilitate de 12 luni de la  deschidere.
Samponul  este  destinat  parului  fin   si  vrea  sa ofere volum. Se  lauda  cu panthenol  si extract de bambus afirmand : "Fara  silicon,parafina si  coloranti". Nu  am  cumparat  in  viata  mea sampon  care sa contina parafina!
 INCI: Aqua, Sodium  Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium  Chloride, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Panthenol, Bambusa Vulgaris  Leaf  Extract, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium  Formate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Butylene Glycol, Citric Acid.

LOVE:
~ mirosul, desi  este barbatesc  si acrisor  eu  ador miresmele de genul acesta (balsamul este  altfel , de parca  nici nu ar  face parte  din aceeasi gama)
~face  multa  spuma  "buclucasa" cu baloane  mari
~curata  bine parul
~nu incurca  podoaba  capilara
~designul  sticle  este foarte  util  deoarece  nu iti  aluneca  mainile pe  el si forma  este mai  subtire spre  capat  pentru  a-l tine  mai  usor
~capacul se deschide usor

HATE:
~compozitia  este apoasa  de ti se scurge  printre degete
~are  un capac  cam  subred  si  nepotrivit
~din  cauza  compozitiei ,chiar  si la 300 ml, se  consuma  repede



S-ar  parea  ca  sunt  putine  lucruri  care  nu  mi-au  placut  la  prima impresie  si prima  spalare cu  el , dar  cosmarul  apoi  a venit. Credeam  ca o sa spele  parul  bland , dar  la  cea  de-a  doua  samponare pe  care  o  aplic la  toate  sampoanele, curata  atat de agresiv  incat  parul scartaie extrem T_T. Recunosc  la  prima  spalare  el si balsamul  mi-au  facut  un par  placut la  atingere care nu mai statea  ondulat  ca  de  obicei si culmea,  prospetimea a tinut  mai  mult.Totusi  chestia  cu  volumul e o "gogomanie", parul  meu  care  are putin  tinuta  si  volum, l-a  lipit  de  cap. Poate  au vrut  sa  scrie  pe  sticla :antivolum.Aparentele  inseala! Credeam  cu tarie  ca  o sa fiu  o norocoasa sa ma  inteleg cu un sampon asa  ieftin , insa lui  i se  aplica conceptia :Ce e ieftin , e prost!
Dupa  vreo trei  spalari  parul  meu  a devenit  mai  tern  si  a inceput sa  cada  intr-o veselie. Ma speriasem  foarte  tare  vazand  smocuri   uriase la  dus si  nu  mai  stiam  ce  sa fac.
Noroc   ca  am trecut prin   Auchan si   am  gasit   Garnier  Grapefruit Tonic,  dupa  care  imi sclipeau ochii demult, si  l-am  luat  sa  il incerc  pe  el ( stiu, s-ar  putea  sa  ajung  sa colectionez  sampoane :D)
Cand  m-am  spalat  cu Garnier, la  a doua  spalare  caderea  parului  a incetat. Sunt  sigura  ca  a  fost  vina  samponului   K-Classic pentru  ca nu  s-a  schimbat nimic in  alimentatie , nici  cu suplimentele sau  alte produse  cosmetice.
Shame  on you K-Classic , o sa treci la  curatat diferite  chestii.

Comentarii

Postări populare