Balsam de buze Gerovital Plant-not for me!

A  fost  urmatorul  pe  lista  mea  dupa  ce  s-a  terminat  cel  de la  Himalaya, asa  ca am  inceput  sa-l  caut  din  timp si sa-l pot  achizitiona  la  un  pret decent. In  farmacii nu  am  intrebat  de el fiindca   stiam ca  s-ar  putea  sa caut  degeaba dar l-am "ochit" intr-un  magazin  Succes  cand  eram  la  cumparaturi cu mama.
I-am  cerut  vanzatoarei sa-l treaca  si pe  el  prin  casa  de marcat, gandindu-ma ca  a fost  noroc  chior  sa-l  gasesc acolo de  vreme  ce  mai  erau  doar  doua.
 Prezentare  oficiala :
Actiune: Cu o formulare placuta, care adera usor la buze, balsamul hidrateaza in profunzime, iar prezenta vitaminei E, un puternic antioxidant, asigura regenerarea celulara. Prezenta filtrului UV face ca produsul sa protejeze de efectul nociv al razelor solare.

Aplicare: Aplica cu generozitate inaintea si in timpul expunerii la soare, ori de cate ori este nevoie.

Atentie: Numai pentru uz extern; a nu se folosi in jurul ochilor, a nu avea contact cu ochii; se opreste utilizarea in cazul in care apar iritatii, inrosire, prurit; a nu se lasa la indemana copiilor; intrebati medicul inaintea folosirii la copii sub 6 ani.

Continut: 4,2 g

Pretul  sau  la  acel  magazin a  fost  de 4,7 lei  dar el  oscileaza in  alte magazine  pana  la  6 lei.Cand  am  ajuns  acasa  am  fost  putin  dezamagita  de  el deoarece  lista  de ingrediente  nu  era  nici  pe  departe  la  fel  de buna  ca  cea  de la  Himalaya. Si  din start  a primit  o  bila neagra.
Initial  am  vrut  sa-l  iau  pe  cel  cu  menthol  ( ambalaj  albastru) deoarece  eu  sunt obsedata  de "senzatiile  racoritoare" :)) dar ia-l de  unde nu-i? Astfel  m-am  multumit  si  cu  acesta.Curioasa, l-am  deschis  imediat  ce  am  ajuns  acasa,  dar pur  si simplu "m-a  izbit" aroma  sa care  nu  este  prea  prietenoasa. Inteleg , este  ceva gen  plante si  mie  imi  inspira incredere  astfel  de  produse pentru  ca  ma  asigura  ca nu sunt facute numai  din  tot  felul de prostii dar  "parfumul" lui a  fost  din punctul  meu de vedere ceva "bleah, ce  naiba  e asta?" :D.


Recunosc, a  fost  hidratant , emolient, se  simtea  bine pe  buze  si  nu  se  lua  repede  mai  ales in  cazul in care mancam  sau  beam  apa. Mai  ales  cantitatea   m-a  multumit  pentru  ca  ma  asteptam  ca intr-un  ambalaj  asa  mic, continutul sa  nu  aiba  chiar 4 grame.
Cea  de-a  treia si si cea  mai  mare  problema  a fost  la  aplicare. Vazusem  inscriptionat  pe  ambalaj inainte  sa-l  aplic  ca  producatorii  atentionau  faptul ca  acesta  contine Oxybenzona. Nu  m-am  alarmat  si  nici  nu am  fost  curioasa ce  este.Insa  l-am  banuit  de  o  reactie  alergica  atunci  cand  mi-am  dat  seama  ca simteam  o  senzatie  de  arsura  dupa  ce  il  aplicam , lucru  care  nu mi se intamplase  cu  alte  balsamuri de buze.
Asa  ca  l-am  abandonat si  am  refuzat  sa-l  mai  folosesc desi era aproape  intreg  si  eu  urasc  sa  arunc produse  neterminate :)). Nu-l  voi  mai  recumpara  niciodata  si  mi-am  invat  lectia : e   mai  bine  sa te  informezi  inainte  sa cumperi  sau Nu  te  arunca  cu  capul inainte !

Ingrediente : Petrolatum, Ozokerite, Paraffinum Liquidum, Ethyhexyl Methoxycinnamate, Isocetyl Stearate, Oxybenzone, Isopropyl Lanolate, Cera Microcristallina, Lanolin, Copernicia Cerifera Cera, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Myristate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Cetyl Alcohol, Paraffin, Tocopheryl Linoleate, Parfum, Methylparaben, Propylparaben.


Comentarii

Postări populare