Ce am inceput sa testez


Samponul & Balsamul pentru volum din gama proprie  a  hipermarketului  Kaufland-K Classic.
A  fost  reducere  la  sampon  de la  5 lei  la 4,45 :)) si  cand am vazut un pret asa  mic , mi-a  venit  cheful  sa cumpar  si balsamul  desi  mai  am  unul abia inceput  acasa. Niciodata  nu am  mai  achzitionat 2 produse de par  din aceeasi   gama , dar curiozitatea (si pretul)  m-a impins sa vad  cat de bine se completeaza. Le-am  folosit  o  singura  data si spre  uimirea  mea mi-au  placut extrem  de mult , insa ramane  de vazut  cum se comporta  si pe  termen lung.



Laptele  demachiant  de la  Herbagen l-am luat  tot  de la  Kaufland  cand  am constatat  ca  voi ramane  fara. L-am  ales  in  functie  de lista  de ingrediente  si  de raportul  calitate-pret. Este  ceva  mai  gros  ca  cel  de la  Elmiplant si  mai galbui dar oricat  de parfumat  este  acela , tot  Herbagen miroase mai demential.


Balsam  pentru  volum Cien-marca  comercializata  in Lidl , a costat  5 lei  pentru 300 ml ( ca  si  cele  de  la  Kaufland ). Chestia  la  mine  e ca nu  am  nevoie de volum, chiar  deloc dar  din gama  sampoanelor &balsamurilor gasite  si  in  Lidl  si  in Kaufland nu  exista  alta prea potrivita  pentru mine: nu am parul  vopsit si  nici degradat sau matreata. L-am uitilizat si pe  el  de cateva  ori , se  simte  ceva  mai vascos decat  alte  balsamuri  si isi  face treaba  bine.


Dupa  demachiere uit sa mai  aplic  si lotiune tonica si  incerc  sa scap  de acest obicei. Pentru  ca am terminat o  lotiune pentru  fata destinata tenului acneic am decis  sa o inlocuiesc  cu Lara  super , sa  vad cat de bine  se potrivesc produsele  romanesti nevoilor tenului meu.


Vesnica  cautare a samponului perfect pentru parul meu , m-a  impins  catre  firma  Schauma. Nu am folosit niciodata vreun sampon de la  ei pana acum deoarece  pretul mic si  reclamele ridicole il faceau  in ochii mei "apa de ploaie". Na, ca  acum gandesc  invers si incerc  intai  sampoane mai ieftine si  mai  "nelaudate" la  televizor  stiind ca  jumatate  din pretul acelora  e numai  reclama.
Am eu  halucinatii  sau poza  fetei  este  modificata in Photoshop ? Podoaba capilara  nu pare  sa fie toata  a ei....

Iar  pentru  machiaj  am cumparat  fondul de ten So Matte  Perfect  Stay  de la  Miss  Sporty in urma unor review-uri de pe  diferite  bloguri. Nuanta 01 e putin mai  deschisa  decat  tenul  meu , dar  se completeaza  bine  cu pielea gatului ce  este  mai  alba. Matifiaza , rezista bine 6-7  ore si  apoi  incepe  sa intre in piele. Nu regret  ca l-am luat.
Rimelul  de la Colortrend  Avon l-am  gasit  la promotie impreuna  cu rujul  din aceeasi gama  si nu am  mai  stat pe  ganduri. Sunt  multumita  ca  nu  l-am luat  la pret intreg caci nu  prea face  minuni. Desi  are  doar 3 luni valabilitate , este  inca prea  lichid dupa  parerea mea  si  doar alungeste  genele. Pentru un look  natural e ok , dar  pentru  altceva clar nu.

Comentarii

Postări populare