Rochia potrivita

Deci, aceasta  este  prima  postare de acest  gen si sper  sa nu  o dau  in bara  cu conceptiile  si parerile  mele despre  rochia  potrivita dar  sunt  in cautarea  uneia  si  stiu ca  ni se intampla tuturor mai  rar  sau  mai des  sa gasim momentul  decisiv  in alegerea  tinutei  ~but~ la  mine  lipseste  cu desavarsire.
Postarea  de fata  este  insipirata de  "anotimpul  majoratelor" asa  cum  il numesc   eu si  la  care  ador  sa  ma  duc pentru ca : cunosc oameni noi, revad cunostinte vechi, ma  distrez  cu prietenii  siobserv comportamentul  fiecaruia inafara  salilor de curs (interesting, you konw :D). Dar  ce  imi  este cel  mai  greu, pffff.....alegerea  rochiei! Nu  sunt  fana  a rochiilor deoarece imi este  greu  sa ma  simt  comfortabil in  ele ( sau in  fuste), totusi  de  cand  cu petrecerile  astea  incep  sa ma  obisnuiesc :)).
Cautarea  propriu-zisa  este insa un calvar, atatea modele, probat, nu gasesti  marimi, nu iti  sta bine, nu te  simti bine, e prea lunga, e prea scurta, imi  face  soldurile  late etc. sunt principalele probleme de care  ma lovesc. Asa  ca  am selectat  cateva modele  pe  gustul meu de pe  cateva  site-uri  straine in speranta ca  vor  fi insipirationale :*

In general nu imi plac rochiile  drepte, eu  am  solduri late si imi  creeaza impresia  de latire  in zona lor fapt  ce il urasc  de-a  dreptul.La cea  din poza  mi-a  placut  culoarea , nici sobra dar  nici  stridenta cu un detaliu interesant  si  care  nu are nevoie  de accesorizarea cu un colier.

 

Tipul  acesta  de rochie  este  preferatul meu : material moale , placut  la  atingere, vaporos  in care  te  poti misca  in  voie  cu  cateva  detalii din  dantela dar  destul  de simpla  si care  iti da liber la accesorii .

Aceasta  pare  mai conformista  dar  daca pantofii  si accesoriile sunt  mai indraznete  poate  fi transformata  usor  in noncomformista.Incearca  mai mult  sa indrepte  privirile  spre partea  de jos , a picioarelor  pentru  a fi intr-o lumina  mai favorabila.

Exista  si fete  mai indraznete (nu ca  mine , shame on me T_T) carora  le  place  sa atraga  privirile  celorlalti  si  sa fie  in centrul atentiei prin  tinuta  si de aceea  li  se potrivesc rochii mai indraznete , mai sclipitoare cu o croiala mai sofisticata s.a.m.d (ador  nuanta  aceasta  de albastru :D)
^^rochiile  apartin site-ului -fashionunion.com

Ca   tot  sunt  la moda  acum  hainele  din imitatie de piele aceasta   rochie  indrazneata  are un design foarte  dragut.-houseoffraser.co.uk


Altora  le  plac imprimeurile florale :D-nordstrom.com
topshop.com

De ce  nu gasesc  si eu  o rochie  asa? E bestiala :D -hm.com


Dantela, atat  de leganta.-dorothyperkins.com

Foarte draguta  nuanta -topshop.com

Casual pink-rarelondon.com

De obicei alegerea  depinde  de  prestanta pe  care  o cere  evenimentul si  de preferintele  fiecaruia  dar  eu cred  cu tarie ca  daca te  simti  bine , arati  bine! 



Asta  am  purtat  eu la majoratul trecut  si  sper sa gasesc  si  acum ceva  pe masura viitorului majorat .




Comentarii

Postări populare