Balsam de par Cien VS. K-Classic~Green all the way


Pentru  postarea de  azi m-am  ganit  sa  despic  firul  in  patru si sa  confrunt doua  produse, ambele  apartinand  aceluias segment de piata. Atat  Cien  cat  si  K-Classic  sunt produse vandute  doar  in magazine de care  apartin , ca  marca  proprie( Lidl si Kaufland) , ambele contin aceeasi  cantitate de  produs (300 ml) si se  vand la acelasi  pret (4,99 lei).



LOVE:
- are  un  ambalaj  inspirat, care ,dupa  parearea  mea, te  duce  cu gandul  la produsele profesionale
-pretul  este mai  mult  decat  acceptabil  avand  in vedere cantitatea
-are ingrediente multumitoare
-e  economic
-are  un  parfum neutru, nici foarte  placut  dar nici nu-mi  displace

HATE:
-se  clateste mai  greu ,dar  asta  in  comparatie  cu  K-Classic

Acest  balasam de  la Cien, care este  pentru par cu  volum , l-am  cumparat  pe  criteriul  ca  celelalte  (balasam pentru  par  vopsit  sau par  deteriorat ) nu  mi-se potriveau. Mi-am  zis  ca  la  pretul  lui , chiar  nu  ai  ce  pierde. Ce m-a  indarjit  si  mai  mult  a fost gasirea  printre  ingrediente a mierii si a uleiului de  migdale.Mi-am  imaginat  ca  o  sa hidrateze putin fata  de nu-stiu-ce ingrediente  chimice  obtinute  in laborator. 
Pe  ambalaj se  afirma: Ingrijeste  si fortifica  parul  fin. Parul devine  mai  catifelat, mai  usor de pieptenat si  mai  puternic. A  se  aplica  ideal in  combinatie cu  Samponul  Cien Provitamin Volume&Style
De  cum  am  ajuns  acasa , l-am  si  incercat si  tot  mai  des  de  atunci incolo. Are  o  consistenta destul de  groasa , nu  ca  a samponului, dar  pentru un balsam e destul de groasa. Se  simte putin onctuos  pe  piele iar pe  parul ud  se  intinde  repede si nu  este nevoie de o cantitate considerabila.

Ingrediente: Aqua,Cetearyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Bnezoic Acid, Betaine, Cyclopentasiloxane, Mel, Parfum,Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Benzyl Salicylate, Potassium Sorbate, VP/DMAPA Acrylates Copolymer, Linalool,Sodium Hydroxide, Citronellol,Benzalkonium Chloride

La  faza cu  volumul , nu ma  pot  pronunta , dar parului  meu (care nu  este  lipsit de volum) , nici  nu i-a  luat dar  nici  nu i-a  dat :)).Se  clateste putin  mai  greu decat  alte  balsamuri, poate  si datorita compozitiei  mai onctuoase.Eu   il  aplic  de  obicei de  la urechi  in  jos  pe par , pentru  a nu se ingrasa  scalpul. Imi  amintesc  ca  l-am  aplicat  o data  pe  scalp si am  avut  mancarimi pana  la urmatoarea spalare .Cert e ca , lasa  parul moale, usor  de pieptenat  dupa  baie desi  are tendinte sa se mai incurce.


LOVE:
-parfumul  floral, puternic  dar placut
-ambalajul feminin

HATE:
-compozitia care iti  curge  printre degete
-iti ia  din  volum, nu poate  fi numit  balsam ci  "apa de ploaie"

Se  stie  ca  balsamul K-Classic  l-am luat impreuna  cu  samponul din  Kaufland. La  o prima  vedere  m-au incantat produsele  achizitionate , dar pe  parcurs  ambele  m-au dezamagit.Balsamul  acesta  este  tot  pentru  volum  dar mai  bine( ca samponul) s-ar  scrie  pe  el  antivolum. El  singur  nu reuseste nimic, e  doar  o  compozitie  sidefata pusa intr-un  recipent care  sa-ti  ia ochii.Nici  nu il pui bine in plama , ca  imediat  curge  jos.

Ingrediente: Aqua , Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate (Doamne , ce  denumire  lunga !), Dicaprylyl Ether,Behenamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Parfum , Glycol Distearate, Cetrimonium Chloride, Bambusa  Vulgaris Leaf  Extract, Panthenol, Hydroxypropyl Guar, Sodium  Laureth Sulfate (ce  cauta  asta  aici?), Butylene  Glycol, Cocamide MEA,Sodium  Formate, Sodium Benzoate,Potassium  Sorbate, Limonene, Linalool.

Producatorul  afirma mandru  pe ambalaj :with panthenol and  bamboo extract. Tot  degeaba!
Pe  ambalaj  scrie: Pentru  par  fin , cu extract  de bambus  si  Panthenol (din nou! ). Fara  silicon, parafina , coloranti* -Abureli! 
Toleranta  cutanata testata  dermatologic.
Pentru  a  fi putin  functional , l-am  combinat cu putin  din  cel  de la Cien si putin  din balsamul vopselei Casting , iar  acum  il folosesc  pe  post de masca , inainte de a-mi spala parul , asa  mai  merge :))

In  concluzie , s-a  vazut  "ce-i  poate  pielea" fiecaruia si  eu  nu  o  sa le  recumpar pe niciunul (desi Cien este  bun) .


Comentarii

Postări populare