Produse terminate #3

                                                                        Poza de grup
Stiu  ca  nu am  mai facut de mult o postare cu titlul  "Produse terminate", dar nici  timpul nu mi-a  fost de  ajutor si nici produsele terminate despre  care puteam  sa scriu nu erau multe.Asa ca  am inceput sa strang cate ceva...

Si  incepem cu........Cosmetic Plant-Sampon seboreglator cu salcie si  complex de vitamine B.Ca  sa va  formati o parere  despre el , vreau sa mentionez ca l-am folosit  din octombrie  anul trecut.Da , long long time ago! O sa  urmeze  un review  detaliat  pentru domnul :))

Nu  am  parul  vopsit si nu folosesc  vopsea  inca, dar  mama se vopseste constant din cauza firelor albe si deobicei  utilizeaza  vopseaua  de  la  L'Oreal -Casting Creme  Gloss .Pe  buna  dreptate, Casting  Creme  Gloss este  mai  scumpa  decat  alte produse de tipul ei, dar faptul ca  nu contine  amoniac , tine cateva saptamani acceptabile  si   are  culori superbe o face  o vopsea de par ce  merita  cumparata. Mama  nu prea  foloseste masca sau  balsamul vopselei deoarece spune ca  i-se ingrasa  prea  repede parul ,deci il  aplica  sporadic. La  cate sticlute din  acestea , micute si dragute are ,m-am gandit  sa folosesc si eu. Cred  ca este unul dintre  cele  mai puternice  balsamuri pe care  l-am  aplicat pe  par, il descurca instantaneu,il face  matasos si  moale, uneori prea moale chiar.Din cauza  aceasta, m-am  gandit  sa il combin cu porcaria  de balsam K-Classic , cu putin din balsamul Cien si cateva picaturi de ulei de masline. A  iesit o  masca  super (momentan o  am in podoaba  capilara :))

Lotiune pentru fata cu Aloe Vera Lara (Farmec)-review  aici

Crackling  Leg mousse de la  Oriflame-il  am  si pe el  de mult timp   pentru ca il  folosesc  mai des  vara cand  am nevoie de o racorire  a talpilor  dupa  ingrijire.Este ca  un  spray (150 ml) pe capacul  caruia,atunci  cand  apesi,iese  o  spuma  foarte  rece,racoritoare.Dupa  ce o aplici,spuma  se comporta  ca  o crema.Interesant  produsul,dar  nu stiu daca se mai comercializeaza.
Pasta  de  dnti Crest Complete  Muti-Benefit Whitening  Plus-am  primit-o  de la  o matusa din  America  impreuna cu un set de periute de  acolo (sunt mult  peste ce  am vazut eu prin magazine, cu peri moi si zone zimtate , marca  Colgate).Pasta are  un  gust  foarte  diferit  de alte produse de  acelasi  fel  pe care le-am  incercat (cel putin asa am  avut impresia  la  inceput ,apoi m-am  obisnuit cu  gustul).Curata bine dinti, un tub tine destul de mult, are  culoare verde,dar  nu  am  vazut niciun  fel de albire.Mi-ar  placea sa o cumpar.

Gel  spumat  anitmicrobian Gerovital  Plant-il  am  din mai  anul trecut si  l-a  ajuns termenul de expirare  in  dulap.L-am  luat  in perioada cand aproape  terminasem  cu acneea.La  inceput  a  avut  efecte  foarte  bune  dar  in  timp a inceput  sa-mi  usuce  fata si  am decis  sa  stopez  utilizarea, pe  deasupra  si pompita  a fost stricata  inca  de cand  l-am  cumparat  si  trebuia sa  i-o  scot  si sa  iau  eu cu degetele  din  sticla ( enervant).Nu  mi-au  placut  nici  ingredientele.
Lipstick  cu  aroma  de fructe  de la  Tis -l-am  luat  de la  farmacie  cu 4,5 lei ,in  urma  unor review-uri  gasite pe  net.Ii  voi  face  si eu in scurt  timp,unul.


Balsam pentru  volum de la Cien (Lidl)-review aici


Herbagen  lapte  demachiant si  tonic facial-review aici


 Deodorant  Favorit de la  Farmec-preferatul  meu si  al mamei. Sincer, cateodata  ma  plitctisesc  si de parfumul  lui insa, cateodata  nu  pot  sa  stau  fara  el. Are un parfum puternic, usor  citric(asa  cum  scrie  pe  sticla),dar  o  aroma mai  mult  de  "curat" , proaspat.


Eu  sunt  fana spray-urilor. Imi place ca nu sunt scumpe  si iti  ofera  astfel posibilitatea sa cumperi mai multe  variante ( eu ma plictisesc repede de aroma  unuia  sau altuia ,deci  "eau  de parfum" sau  "eau de toillete"nu  ma  incanta  la  fel de mult ca ele).B.U e o marca destul de  cunoscuta , cu  variante  de parfum numeroase . Cel pe  care  il  am eu  este puternic,dar  feminin , putin  fad dar  nu pot  sa-l  aseman cu  ceva anume.

Fondul  de  ten  de la  Miss Sporty  s-a terminat  acum  cateva  zile, iar pentru primul  fond  de ten pe care  l-am  folosit si-a  facut treaba  bine. Urmeaza un  review.

THAT'S ALL! BYE :*

Comentarii

Postări populare