Sorry bro', you're a big NO! #2 Lotiune pentru fata Lara


Long  time no see, nu? :D
Vara  se pune  cel mai rau, lenea  pe  mine si  abia  reusesc  sa duc  la  capat ceva dar imi doresc  ca  vara  aceasta, sa schimb mai sus  mentionata  purtare. Asa  ca, m-am gandit  sa  revin  cu un review la  Lotiunea  pentru  fata Lara pe care  am folosit-o  pe  post  de lotiune  tonica  dupa demachiere.

    Firma  Farmec  mentioneaza  pe  ambalaj: Lotiune hidro-alcoolica, destinata  ingrijirii tenului, avand  efect tonifiant  si  astringent.Datorita  extractului de  Aloe  Vera. lotiunea  are  un  efect  revigorant, fiind  potrivita pentru  toate  tipurile  de  piele.Cantitatea  este  de 150  ml iar  ca  termen  de valabilitate (fapt  ce  m-a  uimit  fata  de  alte  produse)  are  o  data  anume  si nu  un  termen de nu-stiu-cate  luni.Am  gasit-o  prin   Auchan  la  pretul  de aproximativ  6  lei si  fiind  grabita nu  am  dat  atentie  altor  produse , insfacand-o  pe  ea :)).

LOVE:
-efectul  revigorant  chiar  se  simte  la  aplicare, pe  langa  cel  astringent

HATE:
-nu  au  fost  deloc  inspirati  in  alegerea  parfumului, este  atat  de  greoi  si  de  tare (tocmai  ca  sa  acopere  mirosul  de  alcool)  incat  nu  esti  sigura  daca  este in  regula  sa o  aplici  sau  nu pe ten
-ingredientele  sunt  jalnice
-termenul  de  valabilitate  este  dubios

Ingrediente: Aqua, Alcohol Denat.,Propylene  Glycol,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Boric Acid, Parfum,Aloe Barbadensis Leaf Extract, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal,Buthylphenyl  Methylpropional, Citronellol,Geraniol,Linalool.


Daca  ati  stii  cat  a  stat  lotiunea  asta  prin  baie......si  inca  nu  am  terminat-o cu  ea.Am  crezut  ca  o  sa  o  consum  repede  dar  decat  sa  am  dureri de  cap  de  la  parfum mai  bine  o  lasam  sa  o  ajunga  termenul de  valabilitate :)). Nu  este  deloc  corecta  afirmatia  ca  poate fi  folosita  pe  orice tip de  ten. In niciun  caz , alcoolul  nu este  recomandat  pentru  toate  tipurile de ten , in  special pentru  tenul  uscat. O  minciuna  gogonata ! Nici  pentru  tenul  meu  mixt  nu a  fost prea  grozava , deoarece  pielea  incepuse  sa  se usuce  semnificativ.
Credeti sau nu, am  incercat  sa o indoi  cu  apa , sa nu mai  fie  asa  tare :)) dar  si-a  mentinut  parfumul  acela oribil  de  puternic. Este un  produs  cu traditie  intr-adevar  ,dar  Farmec ar  trebui  sa-si  dea  seama  ca  lucrurile  s-au  schimbat , iar  din  oferta  care  exista  pe  piata  , consumatorii gasesc  alternative  mai bune  si  sunt  mai informati  asupra  ingredientelor putand  sa-si dea seama  cine minte si cine nu.


Comentarii

  1. It's hard to find knowledgeable people in this particular
    subject, however, you sound like you know what
    you're talking about! Thanks

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare