4 produse marca TIS farmaceutic #1


    Conform  promisiunii  din  postarea  anterioara , cea  a  produselor  pe  care  le-am  terminat,  acest  articol  va  fi  despre  4  produse fabricate  de  firma  TIS  farmaceutic  care   s-au  regasit , iar unele  inca  se  regasesc , in  rutina  mea  de zi  cu  zi.
Incep   prin  a va  spune  ca   produsele  acestei  marci  se  pot  gasi  atat  in farmacii  cat  si  in  plafare.Principalul  motiv  pentru  care le-am  cumparat (  si  care  este  si  o  caracteristica   a  firmei ) a  fost  pretul accesibil  pe  care il  au produsele  lor.Nu  m-am  bazat  deloc  pe  zicala : "Ce  e  ieftin e  si prost"  deoarece  aveam  un  buget  redus iar  TIS  farmaceutic mi-a  inspirat  oarecare  incredere. Recipientele  produselor pot  parea   cam "ieftine" si   firma  nu se  bucura  de  niciun  fel  de  reclama (din cate  stiu eu) , acesta  fiind  faptul  pentru  care   cred  ca  pot  mentine preturile atat  de jos in  raport  si  cu  ce  mai  adauga la  pretul  final farmaciile/plafarele.In cele  ce  urmeaza   va  voi  spune  daca  a  meritat  alegerea  mea:

*Lipstick cu   aroma  de  fructe
Balsamul  de  buze  putea  fi  numit  simplu "balsam" in  loc  de  "lipstick"  dar  poate  asta  a fost  o  strategie  de  marketing  pentru  a-si  diferentia  produsul de  altele   asemanatoare ( zic  si  eu  asa , desi nu ma  pricep :)) ). Fata   de vechiul  meu  balsam  de  buze  Himalaya pe  care  il  adoram  din  cauza  mirosului si  a  tot  ce  inseamna  el,  cel  de  la  TIS  abia  s-a  consumat  deoarece  nu  mi-a  placut  la  fel  de  mult  si  l-am facut  uitat. Pretul  sau  a  fost  apropiat  de  cel  de  la  Himalaya  -4,5 lei , insa  balsamul  in  sine nu  s-a   apropiat  de  calitatile  celuilalt. Dupa  cum  am  spus  si mai  sus , recipientele pot parea "ieftine" ,  dar  sunt  destul   de  rezistente  si ingeneral pentru aceasta  firma   simple. Ambalajul  este alb iar pe  capac sunt  trecute toate  informatiile  despre  produs. Exista  mai  multe   variante  de "lipstick-uri" : cu  propolis, cu echinaceea,  cu  aloe  vera , de  acest  tip  si  protector.
    Aroma  de  fructe   abia  se  distinge fiind   si  ultimul dintre  ingrediente. Am  senzatia  ca  la  primele  aplicari  s-a  simtit  mai pronuntat  apoi a  inceput  sa  dispara.Culoarea balsamului   este  un crem-maroniu , se  intinde  usor  pe  buze   si  se  simte catifelat.Nu  rezista pe  buze  decat  daca   bei putin lichide  iar daca consumi  mancare  este  ca  si disparut! Cu protectia  se  descurca  binisor   iar  cu  ingrijirea  destul  de  multumitor.Nu  m-a  convins  sa  il  recumpar  pentru  ca este  prea  banal iar  cu  riscul de  a ma  repeta , in  comparatie  cu  Himalaya  care  dupa  cum  am  spus se gaseste la pret asemanator , este   mediocru  atat din  punct  de  vedere  a  prezentarii ca  produs si a  performantelor  cat  si a  ingredientelor.

*Lapte  demachiant

    Abia   acum realizez  ca   in  aceasta  postare  va  comunic  intai "vestile  rele" iar  apoi  trec  la  cele "bune" si  veti  vedea  in  continuare  de ce. Laptele  demachiant de la  TIS  mi-a  facut  la  un moment dat  cu  ochiul pe  net   dar  mi-a  fost   prea  lene  sa  il  mai caut  si in farmacii fizice (stiti  chestia cu lenea , nu?). La  inceputul   toamnei  eram intr-un plafar  din  oras   si cautam un  sampon care " sa  ma  vindece" de  parul   uscat. Am  gasit   in  final Sfantul Graal    insa  asta  e  o  alta  poveste. Cand  ma  indreptam spre farmacista , mi-au cazut  ochii  pe  un  raft  tocmai la  el. L-am luat , l-am intors  pe  toate  partile  pentru   a-mi face  o prima  impresie si  la pretul  de  6  lei -100 ml  am  zis   "ca  nu-i bai"  si  l-am platit  si pe  el.
Acasa , toate  bune  si  frumoase :  avea  o  aroma  placuta  de  miere  dulceaga  si parfumata , demachia  bine si aveam  senzatia  ca   hidrateaza. M-am demachiat  azi , m-am  demachiat maine , m-am  demachiat poimaine s.a.m.d  iar  pe  parcurs  am  realizat  ca imi   aparusera   cosuri. Erau  localizate  pe  ambii  obraji , putin  pe  frunte  si  pe barbie , grupusoare-grupusoare  de cosuri  mici  albe sub piele. Oribil! Primul   suspect nu  a   fost  el , nici  nu  mi-a  trecut  prin  minte. Aa , si  sa nu  uit ! Tenul  meu  are tendinte  acneice , cand  nu-i  prieste  ceva chiar  si daca  am  o problema  in  organism  imi  trage  semnalul prin  cosuri :)).
    Era  ceva  de  speriat! Am  crezut  prima  data ca  e o crema  cumparata  recent care   culmea  era  pentru  cosuri  dar  credeam  ca  la mine  avusese reactii  adverse. Am  stopat  folosirea  ei  si  cosurile  continuau  sa  apara. ...Lotiunea  de  fata  Byphasse  nu  era  pentru  ca  o foloseam  de mult  timp si nu avusesem o  astfel  de  reactie  cu  ea.Stand  eu  si gandidu-ma  mai  bine  am  ajuns  la  concluzia  ca  majoritatea  cosurilor aparusera  la  cateva   zile dupa ce  incepusem folosirea demachiantului. 
Nu stiu  ce  a  cauzat  asta , poate  parafina din el sau  orice  alt  ingredient mai  ciudat deoarece  dupa  cum s-a  vazut  produsele  acestei  firme  nu  au compozitii prea  "curate" dar nici  nu  ai ce  sa ceri la pretul de fata. Am  continuat  sa  demachiez  doar  machiajul  ochilor   cu  el si  asa  s-a terminat tubul,care  Slava  Domnului! nu era  nici  prea  mare.


*Sampon   cu  extract  de propolis 


        Samponul  cu  propolis  l-am  gasit  intr-o  farmacie si l-am  cautat  acolo  deoarece  stiam  ca  este  pentru  matreata iar  eu aveam  ceva  probleme  cu  ea  dupa utilizarea  nefericita  a unui  sampon  de la Cien  care   era  pentru par  deteriorat  si pe care  m-a  pus  Sfantul  sa-l cumpar !.  Cu   samponul  am  mers  la  sigur , m-a  ajutat  sa  scap  aproape in  totalitate  de  matreata  iar  podoaba  mea  capilara  a fost  multumita. Celor  carora  le  place  aceasta  aroma de miere , sa  stiti  ca  si  samponul  are  un  miros  specific  insa  diferit  de  cel  al demachiantului poate  din  cauza  ca  demachiantul  contine mai multa  miere  iar samponul  doar  propolis.La  pretul de  10  lei , el promite:
Si mod  de utilizare :

Sincera  sa  fiu ,  nu am  lasat  samponul in par 5  minute  decat foarte  rar  dar  mi-a  spalat  parul  bine.Stralucirea  nu   s-a  prea  vazut in  comparatie  cu Cosmetic  Plant ce  se  incadreaza cam  in aceeasi  categorie. Desi  este sampon  de  farmacie  contine SLES. Ceea  ce  vreau  sa precizez  legat  de el si care poate  fi de  ajutor  altora  este  ca  ofera  un  volum nesperat  parului. Cel putin  la  parul  meu  era  o diferenta majora  fata de alte  sampoane. Uneori  nu il foloseam  deoarece  ma saturasem de volum  iar  alteori  cand imi  venea  chef  de volum , cu el ma  spalam.
In rest  a  fost un sampon destul  de  bun , mi-a  "eradicat" matreata :)) si  in  rest  banal  pana  la  faza  cu volumul :)).

*Crema  multiprotectoare Plus



Gasita  tot  intr-o farmacie  de la  crema  de fata  nu  aveam  asteptari prea  mari  voiam  doar o crema  hidratanta. Aveam  si  cateva  indoieli pentru  ca tenul meu  dupa  cum  am spus , este mofturos  si speram ca aceasta  crema  sa-mi priasca. Desi  este  o crema  multiprotectoare care  cred ca  ar trebui sa  te  apere de razele soarelui  pe  ea  nu este  specificat  SPF-ul  iar  la pretul  mic de 6 lei  nu  ar  putea  fi posibil. Ea contine   insa  cateva  extracte  din plante , arbutina  si  vitamina C dupa  cum  se  specifica pe ambalaj.  Recipentul  are  30  de ml  , consistenta  cremei este  una  moale , putin  ciudata de  culoare maronie, si nu cred ca este parfumata deoarece  nu  se  simte  mare  lucru cand o  aplici.
Culoarea  este  iesita  din  comun dar asata  nu anuleaza calitatile cremei. Mai  ales  acum  iarna , o folosesc  in  fiecare  dimineata  inainte  sa  plec  pentru  a-mi   proteja  tenul de frigul de afara. Hidrateaza bine , nu folosesti multa  pentru  toata  fata ,  se  absoarbe  in 2  minute , tenul ramane  apoi moale si  cel mai  important  : nu-mi  provoaca  cosuri. Nu  am  avut  mari  asteptari de  la  ea  si  nu  ma  deranjeaza ca  poate nu protejeaza  tenul  de  soare  deloc. Nu ai ce  sa ceri mai mult de la o crema la pretul ei. Mi-a  placut  cel mai mult  faptul ca  ea  si  tenul  meu au  avut o colaborare buna.
Ea  mi-a  dat  incredere sa  incerc  si  alte  creme  TIS  de  care  sunt  foarte  curioasa (am o lista lunga) si sa realizez ca exista astfel de chilipiruri.






Comentarii

Postări populare