Fond de ten So Matte Perfect Stay de la miss sporty


     Fondul  de  ten  So  Matte  de  la   miss  sporty   s-a   terminat  acum  ceva   timp  dar  abia   acum  m-am  urnit  sa  fac   si  eu  un  review ......offff, lenea   asta ! :)). In  primul  rand ,  daca   vreti  sa-l  incercati  se gaseste  cam  peste   tot, l-am   vazut   si  la  cateva   magazine  de  cartier , la   cele  axate   pe  segmentul  de   cosmetice   dar  si  la  raionul  de  cosmetice  din  hipermarket-uri. Pretul  lui  fluctueaza  cam  intre 12 si  15  lei , iar  daca   il  gasiti  mai  scump   v-a   sfatuiesc  sa   asteptati   o  oferta  sau  sa  cautati  in  alta   parte  deoarece mai mult  de  15  lei pentru  acest  fond  de  ten  este  un pret nejustificat.
      Eu   l-am  achizitionat  in  preajma  unui  majorat  deoarece avusesem  un  episod  cu  cateva   cosuri enervante   si voiam  ca  tenul  meu  sa  arate  cat  de  cat  bine.M-am  oprit  la  So  Matte  deoarece  am  gasisem  cateva  review-uri  pozitive  prin  blogosfera   si  mi-am  zis  ca  pentru  o  novice  ca  mine in   aceasta   categorie  de  cosmetice,  ar  fi un   inceput  bun.Am  ales   nuanta  cea  mai  deschisa  01 light pentru  ca  poate  stiti  sau  poate  nu  stiti , acest   fond  de  ten  de la  miss sporty se gaseste  numai  in trei  nuante : deschisa , medie  si  inchisa iar   eu  am  ales-o  pe  aceasta pe  considerentul  ca  mi  se  potriveste cel  mai  bine.

Poza   nu  este  foarte  clara  , dar  asa   arata   fondul  de  ten  in  prima  nuanta 01 light. Poate   parea  prea   deschis la  prima  vedere,  dar  cam  dupa   5  minute  de  la  aplicare incepe  usor-usor  sa  se  adapteze la  nuanta   tenului  si apoi  nu   iti  dai  seama  de  diferenta dintre   ten  si  restul pielii. Pe  ten , So  Matte  are  un  aspect   pudrat , nu  iti  trebuie   cantitati  "industriale"  pentru  toata  fata/si  gat  si   consider  ca  are  o  acoperire  medie  foarte   frumoasa ( fapt  de  care  mi-am  dat  seama  dupa  ce  am  cumparat  fondul  de  ten  actual  care  nu  reuseste  performanta  lui  So  Matte).Mai   jos   puteti  vedea  puterea  de  acoperire :


Dupa  cum  se  vede , pozele  nu  sunt  prea  clare  dar  va  asigur  ca  pe  el  l-am  folosit  si  nu  alt  fond  de ten :)) iar   acoperirea  lui  m-a   multumit. In  privinta  a  ceea  ce  promite , in cazul  meu  nu  reusea  sa  stea  pe  ten  decat   6-7   ore  dupa  care  intra  treptat  in  piele  pana  nu  mai  ramanea  aproape  nimic ,  matifierea  se  pastra   de-a  lungul  acestei  perioade  insa  in cazul  in  care  faceam  efort   fizic  zona  T  incepea  sa  luceasca. A   reusit   sa-mi  acopere  incredibil  de  bine  roseata  si  cosurile si  datorita  matifierii   l-am  aplicat  fara  pudra. Nu  stiu  cat  de  bine  a  lasat  tenul  sa  respire  dar  al  meu  chiar  s-a  simtit foarte  bine  cu  el fara  sa  se  simta  efectul  de  masca. 
So Matte  Perfect  Stay  a  fost  un  prieten  de  nadejde in  perioada  in  care  l-am  folosit ,  tenul  meu  a  fost  multumit  si   pot  sa   afirm  ca  nu  a  fost  atat  de  predispus  la  cosuri  ca  inainte ( in  zilele cand  nu  il  aplicam  atunci  rasareau  si  cosurile). La   cantitatea   lui  de  30 ml  m-a  tinut "o gramada"  si  am  vrut   sa-l  cumpar  si  a  doua  oara  insa   "l-am  inselat" cu  altul  pe  care  il credeam  mai  breaz (proasta  miscare  din  partea  mea).Pentru  mine  este  de 10+ :*

Comentarii

Postări populare