Produse terminate #4



     Acestea  sunt  unele  din  produsele  pe  care  le-am  terminat  in  urma  cu  ceva   timp si  altele  din  care  mai  am  foarte  putin  de  consumat   dar trebuie  sa  se  incadreze  in aceasta  poza :)) Imi  dau  seama  ca fac  cum  fac  si  nu  reusesc  sa  scap de  mania  cumpararii  si testarii  sampoanelor , cu  unele  ma  inteleg  chiar   bine dar  cu  altele  dau  pe  neasteptate  chix.Cum  am  mai  povestit  si  intr-o  postare  anterioara , am  incercat  sa  fac  trecerea  de la  sampoanele  de  supermarket  la  cele  din  plafare sau  farmacii  si  se  pare  ca  a  fost  o  miscare  buna   si  mi-a priit . Acum  sunt  mai curioasa  de  sampoanele  la  preturi  rezonabile  din farmacii  decat  de  noua  gama  de la  firma  "cutare" careia  i se  face reclama  la  tv. Am   ramas   insa  credincioasa  unor  produsele  ale  gamei  Cien (Lidl) desi  nu  fac   parte  din categoria  sampoanelor :))
Fara   sa  ne  mai lungim  la  vorba , au  fost  golite  urmatoarele:


Am  inceput  cu  cateogoria  produselor  de  ingrijirea   parului  iar  primul  pe  lista  aceasta este  lotiunea   tonifianta   contra  caderii  parului  de  la  Cosmetic  Plant. Dupa   cum  poate  stiti , versiunea  oficiala  este  cea  sub  forma  de  spray   si  are  cam 150  ml (cred)   pe  cand  aceasta  a  facut  parte  dintr-o  oferta  alaturi  de   samponul   seboreglator de  la aceeasi  firma review aici. Ambele  au  costat  13  lei  iar aceasta  versiune  mica  are  doar  60  de ml. Desi  nu  este  voluminoasa , continutul  ei  m-a  tinut  cateva spalari.
In  primul  rand, producatorul  recomanda  aplicarea  ei  zilnic, dimineata  si  seara la  radacina  urmata  de un masaj  al  scalpului.In  ideea   sa  ma   tina  mai  mult  chiar  daca  nu  vad  rezultate  concrete  eu  am  decis  sa  o  aplic  cu o  zi-doua  inainte  de  spalare , o data  pe  saptamana. Contine multe   extracte  din  plante :urzica , rozmarin , musetel  si  acid salicilic+mentol  dar  mai  contine  si   foarte  mult alcool denaturat  care se   distinge  de  celelate    "arome" din  sticluta  imediat  ce  o  deschizi.Culoarea  este  una  portocalie -rosiatic   si  compozitia  lichida.
In  al doilea   rand, am  fost  foarte  curioasa  de  efecte.Programul  meu  de  utilizare  a  ei  nu  a  respectat  deloc  ceea  ce  scria  pe  sticluta (poate   din  aceasta   cauza  nici nu  mi  s-a  parut  prea  buna) : am  folosit-o  inainte  de  spalare o  data  pe  saptamana  si  cateodata  o  combinam  cu  lotiunea   contra  caderii  parului  Chelstop , pentru  ceva  de  genul  "efect   2in1" :)). Spre  deosebire  de  cealalta  lotiune  ea   nu  a  reusit  nimic ba  mai  mult am  avut  senzatia  ca imi  si  ingrasa  parul  mai  repede in  zilele  dupa  ce  o   spalam  din  par (asta   am  observat  atunci  cand am  incetat  sa  o folosesc cateva  sapatamani  si  am utilizat-o numai  pe  Chelstop iar fenomenul  de  ingrasare  a  disparut  si  el).
In   concluzie, nu  as   cumpara  varianta  oficiala desi   eram  curioasa  de  ea    dar  m-am  bucurat  ca  am  reusit  sa  incerc  o versiune  mai  mica  care  m-a  convins  de  tot  "ce-i  poate pielea".
Ingrediente :Aqua ,Alcohol  denat. , Arctium  Lappa  root  extract, , Urtica  Diodica extract, Rosmarinus Officinalis  extract, Equisetum  Arvense extract, Juglans  Regia  leaf extract, Betula  Alba  leaf  extract, Capsicum  Frutescens fruit   extract,  Salicylic  Accid, Resorcinol, Menthol , Linalool , Parfum, Benzyl  Alcohol,Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Daca   va plac  produsele cu  aroma de  propolis  sau miere , s-ar  putea  sa  va  indragostiti  de mirosul  acestui   sampon  de  la  TIS farmaceutic. De  mult   timp   voiam  sa incerc  un sampon de la aceasta firma  si  dintre   toate   sortimentele  l-am  ales pe  cel  contra  matretii  deoarece  capatasem  o  oarecare matreata  de la  un  sampon  Cien (luat  din  prostie  si  care  nu  se potrivea parului  meu !) iar   incercarea a  meritat. Voi  vorbi  despre  el  mai  pe  larg intr-o  postare  viitoare impreuna cu alte produse TIS din  postarea  anterioara si  aceasta.
Samponul  Garnier  Fructis  Grapefruit   Tonic  nu  merita  in  niciun  caz  un  review  intreg ( o   sa-l  atac  mai  pe  scurt :)) ). Face  parte   dintr-o  gama  noua  lansata destul  de   recent si  am  vrut  sa-l  incerc  deoarece nu  am  folosit   niciodata  un  alt  sampon  de  la  ei , pur  si  simplu nu credeam  ca  e  ceva  de capul  lor. Poate  game   mai  vechi (care  stiu  ca  sunt  axate  mai  mult  pe  anti-matreata) spala  bine  dar  el nu.Cea  mai  buna  calitate  a  sa  este   aroma , acrisoara , putin   dulcega ,  de  grapefruit ,  o  nebunie! numai  pentru  miros l-as   mai  cumpara  poate altadata. Aceasta  varianta  este pentru  parul   normal  spre tern , uscat  deci oarecum  se  potriveste podoabei  mele  capilare  deoarece promite  stralucire  si  eu  sunt innebunita  dupa  acest   efect  pe  care  il pot da  sampoanele :D Dar NU, el  de fapt face  parul  tern  daca  il  folosesti la  fiecare  spalare ,  il   usuca  si  apropo , sa  nu  mai  vorbesc  de capacul  acela  insuportabil  care   rupe  unghii! Daca  este utilizat mai  rar  pentru purificarea  parului  de  substante  mai grele  de la balsam  sau  fixativ  atunci  no  problem :)).



Despre  minunatia  aceasta vreau  sa  va  povestesc intr-o  alta  postare care  se  axeaza  strict  pe  caderea  parului si  sfaturile  pe  care  cred  ca  pot  sa  vi  le  dau in functie  de  anterioarele  mele  patanii.

Daca   va  spun  ca  am  facut  o pasiune  pentru  sampoanele  de la  Favisan  poate   nu  ma  veti  crede  dar  am  decis  sa va  spun  despre  acesta intr-un  review   la  care  o  sa  le  includ  si  pe  celalate  doua  pe  care  le-am  incercat  si poate   voi  reusi  sa-l leg  si  de  lotiunea  Chelstop.

Am   terminat  un  alt   balsam  ce  se  gaseste  o  data  cu   vopseaua  Casting  Creme  Gloss in  cutie. Actualmente l-am  folosit  din  ce  in  ce  mai  rar  datorita  faptului  ca  samponul  cu  care  ma  spal  nu ma  obliga  la  aplicarea  a ceva  foarte   hidratant  cum  e  el  .Am  observat  ca  au  schimbat  intre-timp formatul  recipientului. V-am  mai  povestit  de  el si  aici .



Am  terminat  cu categoria  parului  si  trecem la altele. Servetele de  mai  sus  sunt  fabricate  de Succes  si  se  gasesc in  magazinele  lor. Sunt  in  numar  de  72  ca  si  cele  de  la  Softino  avand  pretul   de  aprox.3 lei  insa sunt  mai  slabe  calitativ  fata  de  cele  de  la  Lidl  deoarece sunt  prea  subtiri si  mai  putin  imbibate  desi personal imi  place  mai  mult  aroma  acestora decat  a servetelor  Softino.
Ca   gel   de dus  am folosit  constant  cel de  la Cien  Asia Inspiration.  Stiu  ca au  fost  aduse  in  Lidl  acum mult   timp  dar  in acest  Lidl  s-a  prezentat  urmatoarea  situatie.  Au  fost  puse  la  raft  la  pretul  de  5  lei, m-am  dus  am  mirosit  toate  sortimentele cel  mai  mult  mi-a  placut  acesta  dar  nu  am   cumparat. De  atunci  am  mai   vizitat  Lidl-ul   de  cateva  ori  insa  uitasem  cu  totul  de  ele  pana cand , intr-o  zi , am  vazut  ca  le  pusesera  la  oferta   si  costau  2,5 lei fiecare! Atunci , m-am  gandit  cat  de  putin  costa  si de  ce  sa  nu  incerc  unul ? Am  pus  mana  pe  unul ca  cel  de  mai  sus  si dusa  am  fost ! Acasa , l-am  incercat , misros   dulce  care  ma  duce  cu  gandul  la  bombonele , nu  chiar  cremos  dar  consistent , spala   bine   si  nu  usuca. Mi-a  picat  atunci  fisa ca  la  pretul  asta trebuie  neaparat  sa-mi  fac  stocul  ca sunt  editie  limitata  iar  acum   sunt  la  jumatatea  celui de-al  doilea   si  inca  mai  am. Oare  cand  ma  aduc ? :))


Despre  dizolvantul  de  la  Cien  s-a   povestit   pe  multe   bloguri.Nu   pot  sa  adaug  in  plus  ca desi  are  o  aroma  de  migdale  iar  mie  nu-mi  place (nici  macar  esenta)  este  cel  mai  bun  dizolvant  incercat de  mine  pana  acum , nu  contine  acetona , nu  ataca  unghia  si  mai  mult  decat  atat  este  un  chilipir : aproximativ  6  lei  pentru  200 de  ml.Cu   siguranta  numai  pe  el  il voi recumpara.By  the  way ,  sistemul  de  dozare  nu  m-a  incomodat si   chiar  mi  s-a  parut  o  alternativa  mai eficienta  la celelalte.
Tot   in  categoria   manichiura   este  prezent  si  intaritorul  de unghii  de la  Gabrini  pe  care  l-am  cumparat  dupa  ce  am  vazut  cat  de  repede  mi-au  crescut  unghiile  dupa  ce  l-am  folosit la  o  colega  o   singura  data. Poate  a   doua   oara   nu  a  mai vrut  el  sa  colaboreze  deoarece  unghiile  nu  au  mai  crescut  ca  inainte   iar  aspectul  lor  nu  s-a  imbunatatit   deloc  chiar  s-au  ingalbenit (iar  in  perioada  cand  l-am  aplicat  nu  am  purtat  niciun  fel  de  oja). A  costat   6   lei  insa   comparabil  cu cel  de  la  Orkide  pe  care   l-am  cumparat  de  capul  meu  si  a  fost  5  lei, a   ramas nesemnificativ.


Lotiunea   tonica   pentru  fata  fara  alcool  de la  Byphasse   a   fost  achizitionata  din  Auchan  pe  timp  de  vara  cand  in  acest  lant  de  magazine  se  desfasura  Saptamana Cosmetica   sau ceva  de  genul. Mi  s-a  parut  la  prima  vedere  ca  merita  cumparata  avand  un  volum  de  500  de  ml  si  costand  11 lei. Perioada   ei  de  valabilitate  a  fost  de  6  luni fapt ce  m-a   bucurat  dar  desi precizeaza  continerea   apei  de trandafiri  pe  langa  aceasta  mai  sunt incluse   si  alte  "minunatii". Are  un miros  foarte  placut , curat , proaspat, nu  intervine  nicio  aroma  de  trandafir insa  eram foarte  incantata  de cum  mirosea fara  sa  fie  greoaie  sau prea  dulce. Butelca  mi-a  ajuns cat  perioada  de  valabilitate  , folosind-o aproape  zi  de  zi  cam  de 2-3  ori /zi.Principalul  motiv  pentru  care  am  pus-o  in  cos  a  fost chestia  "fara  alcool" deoarece  ma lecuisem  de  lotiuni  cu  alcool  datorita  lotiunii  Lara review aici .Lotiunea  Byphasee  promite ' purificare  si  tonifiere fara  sa  irite  pielea". "Proprietatile apei  de  trandafiri lasa  tenul curatat  si catifelat , eliminand  toate  impuritatile". Da , tenul  meu  s-a  simtit  mai  proaspat  in  urma  aplicarii  ei , parea  putin  mai tonifiat  si  luminos  dar  nu  am  fost  pe  deplin  convinsa de  lotiune  datorita  ingredientelor cam  periculoase  pentru  ten. Nu  va  fi  recumparata.
Ingrediente: Aqua , Rosa Centifolia  Water, Chamomila Recutita Extract, Glycerin, Parfum, PEG-40 Hydrogenated  Castor  Oil, Laneth-75, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, Benzyl  Salicylate, Limonene, Hexyl  Cinnamal, Geraniol.

Aceasta  crema  va  fi  inclusa  in  postarea despre  TIS  farmaceutic.

 Si   cu  acest   demachiant  se  va  intampla  la  fel.
Este   aceeasi  pasta  despre  care  am  mai  amintit  aici.  De   data  aceasta , am  reusit  sa  vad  cat  de  mult  poate  dauna  pe  termen  lung  spalatul  pe  dinti  cu  aceasta  pasta , gingiile  imi  sangerau  la  fiecare  periaj  iar   dupa  ce  am  schimbat  pe   Dentalux  nu  am  mai  avut  nicio  problema. Imi  retrag  parerile   bune   asupra  sa  desi  gustul si  prospetimea  sunt foarte  placute insa  nu  as  recumpara-o  niciodata  daca imi  sensibilizeaza   gingiile.
Am  terminat  pana  la   urma  acest   rimel  si  datorita   experientei  cu  el si  a  celor  anterioare voi   fi  mai  exigenta  si  mai  atenta  asupra lor  ca  pana  la  urma  sa-mi gasesc  favoritul .Review  aici.

Aceste  produse   s-au prezentat  la  ultima  strigare :* :* :* :*

Comentarii

Postări populare